۱۳۴۲۴۳۸
۵۵۵۸۲
۵۵۵۸۲
پ

اسامی نفرات برتر کنکور ۱۴۰۲ اعلام شد

نفرات برتر کنکور در رشته های مختلف اعلام شدند.

ایسنا: اسامی نفرات برتر آزمون سراسری ۱۴۰۲ در پنج گروه آزمایشی ریاضی و فنی، علوم تجربی، علوم انسانی، هنر و زبان‌های خارجی اعلام شد.

اسامی نفرات برتر آزمون سراسری ۱۴۰۲ امروز ۲۵ مرداد ماه جاری از سوی سازمان سنجش آموزش کشور اعلام شد و در گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی علی رضایی از تهران، مسیحا باقری تنها از کرج، علی منصوریان از کرمانشاه، معین یوسفی نیاز از تهران، امیر محمد شربتی ناوان از طوالش، محمد علی مسچی از تهران، آرش قوامی از تهران، پارسا نوری منش از تهران، محمد بنی احمدی از تهران و علی نوری از تبریز به ترتیب رتبه‌های اول تا دهم این گروه آزمایشی را کسب کردند.

در گروه آزمایشی علوم تجربی پرهام مصطفوی از اصفهان، محمد قانع از یزد، آقا شهریاری از تهران، نیلگون سپاس از اسلام آباد غرب، آرمین امامی از تبریز، امیرحسین مردی زرنقی از تبریز، فاطمه هدایتی از محلات، دیاکو طارقی از سنندج، رضا یوسف‌وند از خرم آباد و سید محمد موسوی از آباده به ترتیب رتبه‌های اول تا دهم این گروه آزمایشی را از آن خود کردند. همچنین در گروه آزمایشی علوم انسانی نیز مهدی نیکوکار از اسفراین، علیرضا بابایی از تهران، ملیکا حاجی لو از تهران، علی اکبر افتخاری از اهواز، حنانه سادات صالحی بایگی از مشهد، زهرا عارفی مسکونی از جیرفت، مرضیه حسنی از قزوین، امیرحسین حبیب‌زاده از تهران، سونیا مرادی از چاراویماق و احمد رضایی استهروییه از کرمان به ترتیب ۱۰ نفر اول گروه آزمایشی علوم انسانی هستند.

در گروه آزمایشی هنر نیز پویان جمیلی از تهران، فرزاد دهقان بنادکی از یزد، فاطمه جعفری ندوشن از یزد، مبینا طلایی پور از اصفهان و هما دادگر از تهران نیز به ترتیب رتبه‌های اول تا پنجم را کسب کردند.

در گروه آزمایشی زبان‌های خارجه نیز مهرداد اولیایی از خرم آباد، علیرضا کرمی از اصفهان، فریما صانعی از کرمان، مانی رضازاده نیا از تهران و در نهایت امید کتاب‌اللهی از سنندج به ترتیب پنج نفر اول این گروه آزمایشی هستند.

اسامی نفرات برتر کنکور ۱۴۰۲ اعلام شد

اسامی نفرات برتر کنکور ۱۴۰۲ اعلام شد

اسامی نفرات برتر کنکور ۱۴۰۲ اعلام شد

 

اسامی نفرات برتر کنکور ۱۴۰۲ اعلام شد

اسامی نفرات برتر کنکور ۱۴۰۲ اعلام شد

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج