۱۳۴۳۰۴۸
۱۱۴۰۵
۱۱۴۰۵
پ

یک پیش‌بینی جدید از بازار طلا و سکه در هفته آینده

کارشناس و فعال بازار طلا گفت: با توجه به کاهش ۲۸ دلاری بهای انس جهانی طلا، ثبات نرخ ارز و کاهش داد وستدها، بهای انواع سکه و طلا در داخل کاهشی بود و این روند در هفته آینده نیز ادامه خواهد داشت.

ایرنا نوشت: کارشناس و فعال بازار طلا گفت: با توجه به کاهش ۲۸ دلاری بهای انس جهانی طلا، ثبات نرخ ارز و کاهش داد وستدها، بهای انواع سکه و طلا در داخل کاهشی بود و این روند در هفته آینده نیز ادامه خواهد داشت.

محمد کشتی آرای اظهار داشت: در هفته گذشته قیمت طلا و فلزات گرانبهای دیگر سیر نزولی داشت و بهای انس جهانی طلا با کاهش ۲۸ دلاری مجددا پس از پنج ماه کاهش قیمت، به کانال ۱۸۰۰ دلار بازگشت و بهای انس جهانی به ۱۸۹۴ دلار رسید.

وی افزود: از سوی دیگر با توجه به ثبات نرخ ارز در هفته گذشته، تغییرات قیمت طلا و سکه این هفته کم بود به طوری که در طول یک هفته گذشته قیمت انواع سکه نوسانی بین ۵۰ تا ۲۰۰ هزار تومان و هر گرم طلای ۱۸ عیار بین ۱۰ تا ۲۵ هزار تومان نوسان داشت.

فعال بازار طلا گفت: درخصوص وضعیت بازار طلا در هفته گذشته می‌توان گفت بازار آرامی و داد و ستدها در حد مطلوبی بود و این کاهش قیمت‌ها باعث شد حباب سکه ۳۰۰ هزار تومان کم شود و به پنج میلیون و ۲۰۰ هزار تومان برسد و می توان گفت در هفته پایانی مرداد ماه قیمت‌ها با توجه به سیر نزولی انس جهانی کاهشی بود.

وی بیان کرد: در آخرین معاملات روز گذشته سکه طرح قدیم ۲۵ میلیون تومان، سکه طرح جدید ۲۷ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان، نیم سکه ۱۴ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان، ربع سکه ۹ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان، سکه‌های یک گرمی نیز ۶ میلیون تومان داد و ستد شد و براین اساس تمام قطعات سکه بین ۵۰ تا ۱۵۰ هزار تومان کاهش قیمت داشت.

کشتی آرای اظهارداشت: هر مثقال طلای آب شده در بالاترین رقم خود به ۱۰ میلیون و ۷۰ هزار تومان رسید و روز گذشته دوباره به کانال کمتر از ۱۰ میلیون تومان بازگشت و در آخرین معاملات برابر ۹ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان بود و میانگین قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز در طول هفته ۲ میلیون و ۳۰۸ هزار تومان بود.

وی افزود: در هفته گذشته تغییرات قیمت انواع سکه و طلا کم بود و پیش بینی می‌شود در هفته پیش رو با توجه به اینکه بهای انس جهانی میل به افزایش ندارد و اوضاع اقتصادی جهان آرام است تغییرات زیادی نداشته باشیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج