اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۴۳۳۲۰
۳۵۴۴
۳۵۴۴
پ

این مشتری ثابت کرد شاهنامه نویسنده دیگری دارد!

کاربری به اسم مادر حسنک که گویا در کتاب فروشی کار می کند، توییتی از یک مشتری که قصد خرید شاهنامه داشت به اشتراک گذاشته که حواشی زیادی ایجاد کرده.

برترین‌ها: کاربری به اسم مادر حسنک که گویا در کتاب فروشی کار می کند، توییتی از یک مشتری که قصد خرید شاهنامه داشت به اشتراک گذاشته که حواشی زیادی ایجاد کرده. 

این مشتری ثابت کرد شاهنامه نویسنده دیگری دارد!

کاربر مادر حسنک نوشته: وای الان یادم اومد. اون زمان که تو کتابفروشی کار می‌کردم یکی اومد گفت: «شاهنامه دارید؟» گفتم: «خالقی؟» گفت: «نه، فردوسی!»

مهسا از اطلاعات ناکافی مشتری عصبانی بود: توییت شاهنامه به اندازه‌ی کافی که سزاوارش بود کوت شد و پیغام منتقل شد، به اندازه‌ای هم در برابر فهمیدن مقاومت کرد که کوت‌کردن رو بی‌اثر می‌بینم. صرفاً خواستم اضافه کنم اُلمپ‌نشینان سواد و خرد و دانایی کجا زندگی می‌کنید؟

لوسیفر حق را به مشتری داد: انتظار داره همه بدونن چه شاهنامه هایی تصحیح کی و چاپ کجا تو بازار موجوده. کتابفروش با بقال و چقال باید یه فرقی بکنه دیگه. عوض نگاه بالا به پایین و ترتر خندیدن مثل آدم توضیح بده.

علیرضا هم توییت قابل توجهی داشت: بزرگوار داشتن اطلاعات خُرد و قابل سرچ ۳ثانیه‌ای تو گوگل بهش حس غرور میده. حالا با احتمال خوبی اون فرد اگه از حوزه کاری خودش یه مبحث توضیح میداده به این خانم، با ۱سال مطالعه هم متوجه مفهومش نمیشده

ریچارد تجربه مشابهی داشت: یه بار یه خانوم حدودا ۶۰ ساله اومد و گفت لطفا برام کتاب ریاضی بدید!مقطع‌ش مهم نیست !سال چاپش مهم نیست !رشته اش مهم نیست ! فقط ریاضی باشه. من گیج شده بودم تا خودش گفت من معلم بازنشسته زبان هستم و عاشق ریاضی بعد فوت پدرم خیلی احساس تنهایی میکنم و میخوام ذهنم با ریاضی ورزش کنه.

ننه اژدها هم خاطره ریچارد را به نوع دیگری تکرار کرده بود: به مامانم سپرده بودم می‌رن سمت انقلاب برام “قانون” مدنی بخرن، دم در فروشگاه زنگ زد که اینه دیگه درسته؟ نیام بگی نویسنده‌ش اشتباهه؟

حمیده منطقی و برنده رفتار کرد: این جز اطلاعات تخصصی حساب میشه همه اسم شاهنامه رو میشناسن و وظیفه‌ی فروشنده‌ست که راهنمایی کنه چی به چیه و کدوم نسخه بهتره و ممکنه به درد طرف بخوره اینجور چیزا رو تو مدرسه و دانشگاه یاد دادن یا تو تلویزیون؟ کاشکی اون کتابایی که میفروختین یکم روتون تاثیر داشت

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج