adexo3
۱۳۴۳۸۶۰
۲۰۰۱
۲۰۰۱
پ

ملکه زیبایی برای کشتن شوهرش قاتل اجیر کرد

ملکه زیبایی جورجیای آمریکا در حالیکه برای کشتن شوهرش قاتل اجیر کرده بود، با وثیقه ۱۰۰ هزار دلاری آزاد شد.

همشهری آنلاین: ملکه زیبایی جورجیای آمریکا در حالیکه برای کشتن شوهرش قاتل اجیر کرده بود، با وثیقه ۱۰۰ هزار دلاری آزاد شد.

ملکه زیبایی جورجیای آمریکا در حالیکه برای کشتن شوهرش قاتل اجیر کرده بود، با وثیقه ۱۰۰ هزار دلاری آزاد شد. لیندسی شیور ۳۶ ساله در حالی از زندان باهاما خارج شد که پابند الکترونیکی به مچ پایش بسته بود. همدستانش قبل از او با قرار وثیقه ۲۰ هزار دلاری آزاد شدند.

ملکه زیبایی برای کشتن شوهرش قاتل اجیر کرد

قرار بود لیندسی شیور با همدستی دو مرد، یکی دوستش ترنس بتل 28 ساله و دیگری نیوبولد جونیور 29 ساله شوهرش رابرت را به قتل برسانند که این نقشه از سوی فردی به نام توماس ویل که ماه گذشته توسط پلیس جورجیا دستگیر شده بود و از این ماجرا اطلاع داشت، فاش شده است.

با مشخص شدن این ماجرا، پلیس هر سه را دستگیر کرد و اینگونه این  نقشه توسط پلیس خنثی شد.

طبق گزارش‌ها رابرت بازیکن سابق فوتبال دانشگاه آبرن به خیانت همسرش پی می‌برد و در ماه آوریل دادخواست طلاق می‌دهد و دلیل اصلی این جدایی را خیانت عنوان می‌کند.

در بررسی‌های به عمل آمده توسط پلیس از تلفن همراه نیوبولد جونیور عکس از رابرت کشف می‌شود که روی آن نوشته شده بود،«او را بکش».

در اعترافات متهمان؛ ترنس بتل با اشاره به زندگی سخت لیندسی شیور و همسرش می‌گوید که   هیچکدام از ما چیزی برای پنهان کردن نداریم، مردم به ظواهر اهمیت می‌دهند و ما را بدنام می کنند.

او ادامه می‌دهد: من لیندسی را دوست دارم. همه می‌دانند که ما با هم هستیم. ما چیزی را پنهان نمی‌کنیم. او مادر بزرگی است. من برای او و فرزندانش آنقدر احترام قائل هستم که بخواهم به پدرشان صدمه بزنم.

نیوبولد جونیور اما این اتهامات را رد می‌کند و می‌گوید که وقتی همه چیز فاش شود، متوجه خواهید شد که چرا ما در حال حاضر چیزی نمی‌گوییم.

لیندسی نیز با تکان دادن سرخود اتهاماتش را قبول نمی‌کند و سخنی نمی‌گوید.

لیندسی اکنون باید یک دستگاه الکترونیکی داشته باشد و از مقررات منع آمد و شد سخت از ساعت  8 عصر تا 6 صبح پیروی کند. همچنین انتظار می‌رود که این مادر سه فرزند هفته‌ای 3 بار به ایستگاه پلیس مراجعه کند.

لیندسی شیور اخیرا در باهاما با مچ‌بند الکترونیکی دیده شده است. در حالی‎که همسرش در حال حاضر در عمارت 2.5 میلیون دلاریشان در توماس ویل به همراه سه پسرشان زندگی می‌کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج