۱۳۴۴۴۱۰
۱ نظر
۲۴۸۴
۱ نظر
۲۴۸۴
پ

رپورتاژ آگهی

معرفی معروف‌ترین سواحل کانادا برای سفر توریستی تابستانه

همسایگی با اقیانوس‌های مختلف، کانادا را به مقصدی محبوب برای تفریحات ساحلی تبدیل کرده است. در این مقاله معروف‌ترین سواحل کانادا برای سفر توریستی تابستانه به این کشور را به شما معرفی خواهیم کرد.

معرفی معروف‌ترین سواحل کانادا برای سفر توریستی تابستانه

کانادا با 202080 متر ساحل، طولانی‌ترین نوار ساحلی دنیا را دارد. بسیاری از افراد کانادا را با آب‌وهوای سرد و سرمای سخت می‌شناسند؛ اما باید گفت که کانادا دومین کشور بزرگ دنیاست و شش منطقه زمانی مختلف دارد. این کشور پهناور از شمال با اقیانوس منجمد شمالی، از شرق با اقیانوس اطلس، از غرب با اقیانوس آرام و از جنوب با ایالت متحده آمریکا همسایه است. این همسایگی با اقیانوس‌های مختلف، کانادا را به مقصدی محبوب برای تفریحات ساحلی تبدیل کرده است. در این مقاله معروف‌ترین سواحل کانادا برای سفر توریستی تابستانه به این کشور را به شما معرفی خواهیم کرد.

ساحل واساگا؛ طولانی‌ترین ساحل آب شیرین دنیا

یکی از مقاصد ساحلی مشهور در کانادا برای سفر توریستی تابستانه ساحل واساگا (Wasaga Beach) در استان انتاریو است. ساحل واساگا با طول بیش از 14 کیلومتر، به‌عنوان طولانی‌ترین ساحل شنی پنجه‌ای در جهان شناخته می‌شود. این موضوع باعث جذب گردشگران بسیاری به این منطقه شده است. این ساحل کانادا در فصل‌های گرم سال آب‌وهوای بسیار مطلوبی دارد؛ بنابراین اگر قصد سفر توریستی تابستانه به کانادا را دارید، این خبر خوب را باید به شما بدهیم که دمای هوا در تابستان معمولا حدود 25 تا 30 درجه سانتیگراد است. این دما، دمای مناسبی برای تفریح در ساحل محسوب می‌شود.

پیاده‌روی در خط ساحل، اجاره دوچرخه و پیک‌نیک در مناطق سبز از تفریحات مورد‌علاقه گردشگران در ساحل واساگا هستند. با دریافت ویزای توریستی کانادا فرصت دیدار از طولانی‌ترین ساحل آب شیرین را خواهید داشت.

معرفی معروف‌ترین سواحل کانادا برای سفر توریستی تابستانه

ساحل کیتسیلانو؛ چشم‌اندازی زیبا به سمت اقیانوس آرام

یکی از جاهای دیدنی ونکوور و مقصد محبوب برای انجام تفریحات تابستانه، ساحل کیتسیلانو است. این ساحل چشم‌اندازی زیبا به سمت اقیانوس آرام دارد. بسیاری از اهالی بومی و گردشگران خارجی برای گذراندن تعطیلات تابستانی به سواحل ونکوور کانادا از جمله کیتسیلانو می‌آیند. در ساحل کیتسیلانو استخرهایی از آب دریا به‌منظور شنا درست شده است. این ساحل با چشم‌اندازی زیبا در منطقه مرکزی شهر قرار دارد و امکانات فراوانی برای تفریح و سرگرم کردن گردشگران در آن گرد هم آمده است. در این ساحل علاوه‌بر شنا، می‌توانید سرگرمی‌هایی همچون والیبال و سرفینگ هم انجام دهید. همچنین فضایی مناسبی برای برپایی پیک‌نیک در ساحل کیتسیلانو وجود دارد. استخر عمومی، سونا و رستوران‌های دریایی از امکانات دیگر این ساحل معروف در کانادا هستند.

ساحل شکر (Sugar) تورنتو؛ ساحلی با صندلی‌های قرمز و چترهای سفید

یکی از سواحل تورنتو که شهرت ویژه‌ای میان گردشگران دارد، ساحل شوگر (Sugar Beach) است. ساحل شکر در دسته ساحل‌های شهری کانادا قرار دارد. این ساحل کوچک و جذاب به‌عنوان یکی از مقاصد محبوب تفریحی تورنتو شناخته می‌شود. یکی از عواملی که باعث تمایز این ساحل برای گردشگران نسبت به سواحل دیگر شده، طراحی خاص آن است. صندلی قرمز بزرگ، چترهای سفید و ساختمان‌های شبیه بستنی نظر هر بیننده‌ای را به خود جلب می‌کند.

همچنین ساحل شکر (شوگر) در کنار ساختمان‌های معروف و مهم شهر تورنتو واقع شده است. تماشای هم‌زمان خط ساحلی و ساختمان‌های بزرگ اطراف، حس خوشایند و جالبی به گردشگران می‌دهد. با تهیه مدارک مورد‌نیاز برای دریافت ویزای توریستی و پرداخت هزینه مهاجرت به کانادا می‌‌توانید از تفریح در ساحل زیبای شکر لذت ببرید.

ساحل چسترمن؛ یکی از بهترین مقاصد برای سرفینگ در کانادا

یکی‌دیگر از سواحل معروف ونکوور و از خطوط ساحلی طولانی کانادا، ساحل چسترمن است. این ساحل در احاطه درخت‌ها و کوه‌های صخره‌ای قرار دارد. در‌واقع دلیل شهرت ساحل چسترمن طبیعت زیبا و بکر آن است. در روزهای آخر هفته و تعطیلات تابستانی خانواده‌های بسیاری برای برپا کردن پیک‌نیک و آفتاب گرفتن به این ساحل می‌آیند. همچنین موج‌های قوی و پایدار، ساحل چسترمن را به مکان مناسبی برای سرفینگ، موج‌سواری حرفه‌ای، قایق‌رانی و والیبال ساحلی تبدیل کرده است. در کنار این تفریحات می‌توانید از تماشای غروب آفتاب و پیاده‌روی و تماشای پرندگان در کنار ساحل لذت ببرید.

ساحل کریستال کرست؛ ساحل با آب‌های فیروزه‌ای و شن‌های سفید

یکی از سواحل کانادا که به‌خاطر آب زلال و فیروزه‌ای و شن‌های سفیدش شناخته می‌شود، ساحل کریستال کرست است. این ساحل زیبا در نزدیکی شهر هالیفاکس در نوا اسکوشیا قرار دارد. ساحل کریستال کرست به‌خاطر مناظر طبیعی فوق‌العاده‌اش به شهرت بالایی رسیده است. آب شفاف و فیروزه‌ای دریا، صخره‌های متنوع و شکل‌های خاصی که در اثر سنگ‌زدگی ایجاد شده‌اند، به این ساحل زیبایی خاصی بخشیده‌اند. ساحل کریستال کرست برای آب‌بازی و فعالیت‌های آبی همچون شنا، سرفینگ و کایاک، ماهی‌گیری و غواصی بسیار مناسب است. 

معرفی معروف‌ترین سواحل کانادا برای سفر توریستی تابستانه

لذت تفریح در زیباترین سواحل کانادا با دریافت ویزای توریستی کانادا

در این مقاله با معروف‌ترین سواحل کانادا برای سفر توریستی تابستانه آشنا شدیم. در سراسر کشور سواحل تفریحی و بکر فراوانی قرار دارند. سواحلی که در این مقاله به آن‌ها اشاره کردیم، فقط چند نمونه از سواحل معروف و زیبا کانادا برای سفر توریستی تابستانه هستند. برای گذراندن تعطیلات تابستانه خود در این سواحل نیاز به اخذ ویزای توریستی کانادا دارید. مشاوران موسسه مهاجرتی ویزا موندیال با آماده‌سازی مدارک مورد‌نیاز و انجام امور مربوط به سفارت صفر تا صد کارهای دریافت ویزای توریستی و ویزای مولتی کانادا را انجام خواهند داد. برای دریافت مشاوره می‌توانید به سایت ویزا موندیال به آدرس visamondial مراجعه کنید.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      خشگ نشده؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج