۱۳۴۴۹۲۴
۲۱۴۵۱
۲۱۴۵۱
پ

تیگو ۷ پرچم‌دار کاهش قیمت در بازار شد

قیمت خودرو امروز ۱ شهریور ۱۴۰۲ باز هم به روند نزولی خود ادامه داد تا شاید تعداد بیشتری از مردم به سوی بنگاه‌ها و آگهی‌های فروش خودرو روانه شوند، اما گویا کاهش قیمت این‌بار هم به هدف خود نرسید، چراکه پیگیری‌های تجارت‌نیوز خبر از کم شدن حجم معاملات خودرو نسبت به هفته گذشته می‌دهد.

تجارت‌نیوز نوشت: قیمت خودرو امروز ۱ شهریور ۱۴۰۲ باز هم به روند نزولی خود ادامه داد تا شاید تعداد بیشتری از مردم به سوی بنگاه‌ها و آگهی‌های فروش خودرو روانه شوند، اما گویا کاهش قیمت این‌بار هم به هدف خود نرسید، چراکه پیگیری‌های تجارت‌نیوز خبر از کم شدن حجم معاملات خودرو نسبت به هفته گذشته می‌دهد.

قیمت خودروهای داخلی و مونتاژی از اواسط فروردین ۱۴۰۲ در روند نزولی قرار گرفته است. در برخی از روزها به واسطه انتشار اخبار یا افزایش قیمت ارز از شدت این روند نزولی کاسته شده است، اما اگر به نمودار قیمتی اکثر خودروهای داخلی و مونتاژی نگاهی شود، کاهش قیمت به وضوح مشخص است.

قیمت خودروهای داخلی

بازار خودروهای داخلی امروز شاهد کاهش قیمت چهار خودرو بود که تمام آن‌ها از سبد محصولات ایران خودرو بودند.

قیمت پژو ۲۰۷i دنده‌ای، خودروی پرفروش و جوان‌پسند ایران خودرو امروز با سه میلیون تومان کاهش قیمت به عدد نهایی ۶۲۵ میلیون تومان در بازار آزاد رسید.

پژو پارس LX TU۵، امروز چهار میلیون تومان کاهش قیمت را تجربه کرد تا با قیمت نهایی ۶۱۲ میلیون تومان در بازار آزاد خرید و فروش شود.

قیمت رانا پلاس، سدان نه‌چندان محبوب ایران خودرو دو میلیون تومان کاهش یافت. این خودرو در بازار امروز با قیمت نهایی ۴۸۷ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

دنا پلاس ۶ دنده توربو، قدرتمندترین سدان دنده‌ای ایران خودرو امروز همانند رانا پلاس چهار میلیون تومان کاهش یافت و با قیمت نهایی ۷۴۴ میلیون تومان در بازار حاضر شد.

تیگو ۷ پرچم‌دار کاهش قیمت در بازار شد

قیمت خودروهای مونتاژی

قیمت خودروهای مونتاژی همانند خودروهای داخلی، امروز کاهشی بود، تمام خودروهای مونتاژی که امروز شامل کاهش قیمت شدند از سگمنت کراس‌اوور ها بودند.

چری تیگو ۷ IE، کراس‌اوور چابک و میدل سایز چری امروز با ۳۰ میلیون تومان کاهش قیمت پرچم‌دار کاهش قیمت در بین محصولات مونتاژی بود. این محصول مدیران خودرو امروز در بازار آزاد با قیمت یک میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

فیدلیتی پرایم ۵ نفره، محبوب‌ترین محصول حال حاضر گروه بهمن امروز با ۲۰ میلیون تومان کاهش قیمت با عدد نهایی یک میلیارد و ۵۵۰ میلیون تومان در بازار معامله می‌شود.

هایما S۵ اتوماتیک، دومین کراس‌اوور پرفروش ایران خودرو، امروز با پنج میلیون تومان کاهش قیمت با عدد یک میلیارد و ۲۱۰ میلیون تومان در بازار آزاد حاضر شد.

تیگو ۷ پرچم‌دار کاهش قیمت در بازار شد

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج