۱۳۴۶۱۱۹
۶۱۷۶
۶۱۷۶
پ

بهترین ساعت هوشمند تا ۱ میلیون تومان

ساعت‌های هوشمند یکی از جذاب‌ترین و محبوب‌ترین گجت‌های پوشیدنی بازار به‌حساب می‌آیند. مخاطبان اصلی این گجت‌ها، نوجوانان و جوانان هستند که معمولا برای خرید این محصولات بودجه زیادی را اختصاص نمی‌دهند. به‌همین دلیل در این مقاله ۵ مورد از بهترین ساعت‌های هوشمند تا ۱ میلیون تومان را معرفی کردیم. تمامی گزینه‌های معرفی شده در این مقاله از برندهای معتبر هستند که کیفیت ساخت مناسبی دارند و امکانات بسیار خوبی را در این بازه قیمتی ارائه می‌دهند.

آوند موبایل: مچ‌بندهای هوشمند شیائومی در سری می بند همیشه جزو گزینه‌های محبوب بازار بوده‌اند. می بند ۶ نیز از این قاعده مستثنی نیست و در بازه قیمتی تا ۱ میلیون تومان امکانات بسیار خوبی را ارائه می‌دهد. بدنه مچ‌بند از آلیاژ آلومینیوم ساخته شده است و بندهای سیلیکونی آن کاملا راحت و بادوام هستند.

بهترین ساعت هوشمند تا ۱ میلیون تومان

وزن Mi Band 6 فقط ۲۲.۷ گرم است و نمایشگر ۱.۵۶ اینچی آن از طراحی مستطیلی بهره می‌برد. این نمایشگر از پنل AMOLED با رزولوشن ۱۵۲ در ۴۸۶ پیکسلی بهره می‌برد. می بند ۶ تا عمق ۵۰ متری آب مقاوم است و نمایشگر توسط یک پوشش شیشه حرارت دیده و ضد اثر انگشت محافظت می‌شود.

این مچ‌بند هوشمند از بلوتوث ۵.۰ پشتیبانی می‌کند و قابلیت اتصال به دستگاه‌های سازگار با اندروید ۶.۰ یا iOS 10.0 و بالاتر را دارد. از قابلیت‌های مهم شیائومی Mi Band 6 می‌توان به مانیتورینگ ضربان قلب و سطح اکسیژن خون اشاره کنیم که به‌لطف حسگر اپتیکال اختصاصی میسر شده است.

این مچ‌بند هوشمند همچنین قابلیت اندازه‌گیری اکسیژن و ردیابی فازهای مختلف خواب را ارائه می‌دهد. علاقه‌مندان به فعالیت‌های ورزشی می‌توانند به ۳۰ فعالیت‌ ورزشی و اپلیکیشن اختصاصی شیائومی دسترسی داشته باشند.

باتری ۱۲۵ میلی‌آمپرساعتی می بند ۶ با استفاده سنگین تا ۵ روز، با استفاده معمول تا ۱۴ روز و با استفاده در مود بیسیک تا ۱۹ روز شارژدهی خواهد داشت. شارژ مجدید باتری نیز با کابل مغناطیسی انجام می‌شود.

ساعت هوشمند Imilab KW۶۶

Imilab یکی از برندهای زیرمجموعه شیائومی است که گجت‌های ارزان‌قیمت و باکیفیتی را عرضه می‌کند. ساعت هوشمند Imilab KW66 از طراحی گرد و زیبایی بهره می‌برد. بدنه ساعت از آلیاژ آلومینیوم ساخته شده و بلندهای سیلیکونی آن راحت و بادوام است.

بهترین ساعت هوشمند تا ۱ میلیون تومان

وزن این ساعت هوشمند ۵۴ گرم است که کمی نسبت به سایر گزینه‌ها سنگین‌تر محسوب می‌شود. نمایشگر ۱.۲۸ اینچی به‌کار رفته در این ساعت هوشمند از پنل TFT 3D بهره می‌برد و رزولوشن ۲۸۰ در ۲۸۰ پیکسلی را ارائه می‌دهد. نمایشگر توسط شیشه گوریلا گلس ۳ محافظت می‌شود و روشنایی خوبی دارد.

یکی از نکات برجسته ساعت هوشمند آی می لب کی دبلیو ۶۶ گواهی IP68 آن است که امکان ۳۰ دقیقه استفاده از ساعت در عمق ۱.۵ متری آب را میسر می‌کند. این ساعت هوشمند از بلوتوث ۵.۰ پشتیبانی می‌کند و قابلیت اتصال به دستگاه‌های مجهز به اندروید ۵.۱ و iOS 9.0 و بالاتر را دارد.

این ساعت هوشمند از حسگر ضربان قلب با قابلیت مانیتورینگ ۲۴ ساعته بهره می‌برد. این حسگر همچنین از اندازه‌گیری اکسیژن خون پشتیبانی می‌کند. علاقه‌مندان به ورزش، به ۱۳ فعالیت ورزشی پیش‌فرض دسترسی دارند.

باتری بزرگ و ۳۴۰ میلی‌آمپرساعتی این ساعت هوشمند تا ۳۰ روز شارژدهی دارد که عالی است.

ساعت هوشمند Haylou GST

ساعت هوشمند هایلو مدل GST از طراحی استاندارد و مینیمالی بهره می‌برد. قاب مستطیلی این ساعت هوشمند از لبه‌های منحنی برخوردار است و حاشیه‌های باریک نمایشگر، جذابیت خاصی به آن داده است.

این ساعت هوشمند تقریبا ۵۰ گرم وزن دارد و بندهای سیلیکونی آن کاملا راحت و بادوام هستند. نمایشگر ۱.۶۹ اینچی از نوع TFT رزولوشن ۲۴۰ در ۲۸۰ پیکسلی را ارائه می‌دهد که با توجه به قیمت محصول، قابل قبول است. یکی از ویژگی‌های مهم در طراحی این ساعت هوشمند، استاندارد حفاظتی IP68 آن است که امکان استفاده در استخر را برای کاربر فراهم می‌کند.

بهترین ساعت هوشمند تا ۱ میلیون تومان

اسمارت واچ Haylou GST از بلوتوث ۵.۱ پشتیبانی می‌کند و توانایی اتصال به دستگاه‌های سازگار مجهز به اندروید ۶.۰ و iOS 11.0 و بالاتر را دارد. از دیگر امکانات هایلو جی‌اس‌تی می‌توان به حسگر ضربان قلب با قابلیت اندازه‌گیری اکسیژن خون و ردیابی بازهای مختلف خواب اشاره کرد.

ساعت هوشمند Haylou GST به‌صورت پیش‌فرض ۱۲ فعالیت ورزشی مختلف را در دسترس کاربران قرار می‌دهد. با انتخاب هر کدام، اطلاعات مربوط به فعالیت بدنی کاربر ثبت می‌شود. به لطف GPS داخلی، این ساعت هوشمند امکان ثبت دقیق مکان و مسیر طی شده در فعالیت ورزشی را ارائه می‌دهد.

باتری به‌کار رفته در هایلو GST با استفاده معمول تا ۹روز و در مورد بیسیک یا استفاده بسیار سبک تا ۲۰ روز شارژدهی دارد. شارژ مجدد این ساعت هوشمند با استفاده از کابل مغناطیسی مخصوص انجام می‌شود.

ساعت هوشمند Haylou Smart Watch ۲ LS۰۲

بخش زیادی از بازار گجت‌های ارزان‌قیمت در دست Haylou قرار دارد. این شرکت با عرضه ساعت هوشمند Smart Watch 2 LS02 توجه کاربران را به خود جلب کرده است. این ساعت هوشمند از بدنه‌ای پلاستیکی با بندهای سیلیکونی برخوردار است و به همین دلیل فقط ۳۸ گرم وزن دارد.

بهترین ساعت هوشمند تا ۱ میلیون تومان

طراحی محصول به‌طور کلی جذاب است و به‌لطف استاندارد حفاظتی IP68 در برابر نفوذ آب و گرد و غبار مقاومت بسیار خوبی دارد. نمایشگر ۱.۴ اینچی ساعت هوشمند Haylou Smart Watch 2 LS02 به‌صورت مستطیلی طراحی شده است. این پنل TFT رزولوشن ۳۲۰ در ۳۲۰ پیکسلی را ارائه می‌دهد که برای این بازه قیمتی واقعا خوب است.

هایلو Smart Watch 2 LS02 از بلوتوث ۵.۰ پشتیبانی می‌کند و قابلیت اتصال به دستگاه‌های مجهز به اندروید و iOS را ارائه می‌دهد. این ساعت هوشمند از اپلیکیشن اختصاصی HaylouFit برخوردار است که امکان دسترسی به ویژگی‌های بیش‌تری را برای علاقه‌مندان به فعالیت‌های ورزشی فراهم می‌کند. همچنین به‌صورت پیش‌فرض ۱۲ فعالیت ورزشی در دسترس کاربران قرار دارد.

حسگر ضربان قلب و اندازه‌گیری سطح اکسیژن خون در این ساعت هوشمند در نظر گرفته شده است. همچنین از قابلیت اندازه‌گیری سطح استرس و ردیابی فازهای مختلف خواب پشتیبانی می‌کند. باتری ۲۶۰ میلی‌آمپرساعتی این ساعت هوشمند در حالت معمول و فعال بودن حسگر ضربان قلب تا ۲۰ روز شارژدهی دارد که عالی است.

ساعت هوشمند Mibro Watch A۱

اگر به ساعت‌های هوشمند با طراحی گرد و اسپرت علاقه‌مند هستید، ساعت هوشمند Mibro Watch A1 می‌تواند یک گزینه خوب باشد. این ساعت هوشمند ۴۲ گرم وزن دارد و قاب اصلی آن از آلیاژ آلومینیوم ساخته شده است که علاوه بر وزن سبک، استحکام خوبی را ارائه می‌دهد. ساعت هوشمند میبرو واچ A1 از بندهای سیلیکونی باکیفیت و بادوام برخوردار است.

بهترین ساعت هوشمند تا ۱ میلیون تومان

این ساعت هوشمند تا عمق ۵۰ متری آب یا فشار ۵ اتمسفری مقاوم است و بنابراین می‌توانید در هوای بارانی یا استخر از آن استفاده کنید. Mibro Watch A1 از بلوتوث ۵.۰ کم مصرف پشتیبانی می‌کند و توانایی اتصال به دستگاه‌های مجهز به اندروید و iOS را دارد.

نمایشگر ۱.۲۸ اینچی این ساعت هوشمند از رزولوشن ۲۴۰ در ۲۴۰ پیکسلی بهره می‌برد که اگرچه کمی پایین است اما با توجه به ابعاد نمایشگر و بازه قیمتی محصول، رضایت‌بخش است. علاقه‌مندان به فعالیت‌های ورزشی به‌صورت پیش‌فرض به ۲۰ فعالیت دسترسی دارند و می‌توانند اطلاعاتی مانند مسافت طی شده، کالری مصرفی و مدت زمان فعالیت را مشاهده کنند.

امکانات دیگر این ساعت شامل حسگر اندازه‌گیری ضربان قلب و اکسیژن خون است که دیگر در اکثر ساعت‌های هوشمند شاهد آن هستیم. این ساعت هوشمند همچنین قابلیت مانیتورینگ فازهای مختلف خواب و اندازه‌گیری سطح استرس را ارائه می‌دهد.

باتری ۲۷۰ میلی‌آمپرساعتی به‌کار رفته در این ساعت هوشمند از شارژدهی مناسبی برخوردار است؛ با استفاده معمول، باتری تا ۱۰ روز شارژدهی دارد و اگر از مود بیسیک استفاده کنید تا ۴۵ روز نیازی به شارژ مجدد باتری نخواهید داشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج