۱۳۴۶۸۴۰
۴۲۰
۴۲۰
پ

همکاری ایرانسل و ثبت احوال در زمینه تحول دیجیتال

ایرانسل و سازمان ثبت احوال کشور، با امضای تفاهم‌نامه‌ای، در زمینه ارائه راهکارهای تحول دیجیتال به مردم و کسب‌وکارها همکاری می‌کنند.

برترین‌ها: ایرانسل و سازمان ثبت احوال کشور، با امضای تفاهم‌نامه‌ای، در زمینه ارائه راهکارهای تحول دیجیتال به مردم و کسب‌وکارها همکاری می‌کنند.

همکاری ایرانسل و ثبت احوال در زمینه تحول دیجیتال

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، مراسم امضای این تفاهم‌نامه، صبح دوشنبه ۶ شهریور ۱۴۰۲، در سازمان ثبت احوال کشور و با حضور معاونان سازمان ثبت احوال از جمله سیدعلی نصرالله معاون برنامه‌ریزی، مدیریت و توسعه منابع، محمدباقر عباسی معاون امور هویتی و حقوقی، افشار خاکباز معاون فناوری‌اطلاعات و آمار جمعیتی و باقر صمدی معاون دیجیتال ایرانسل برگزار شد.

ایرانسل و سازمان ثبت احوال کشور، در قالب این تفاهم‌نامه که در ۹ محور به امضا رسیده است، در زمینه ارائه راهکارهای تحول دیجیتال، از جمله ایجاد زیرساخت احراز هویت دیجیتال، پژوهش و مشاوره و خدمات ارتباط با مشتریان همکاری‌ می‌کنند.

بنا بر این تفاهم‌نامه، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران و سازمان ثبت احوال کشور، در موضوعات «ارائه سرویس‌های تخصصی از سوی ایرانسل»، «مشارکت و همکاری در ارائه خدمات مشترک به کاربران خدمات استعلام و احراز هویت دیجیتال»، «بهره‌برداری سازمان از ابزارها، تجارب و توانمندی‌های ایرانسل در زمینه مشتری‌مداری (مرکز تماس یکپارچه، ارتباط برخط، چت و رسانه‌های اجتماعی، سرویس تلفن گویای هوشمند، کدهای کوتاه دستوری، اطلاع‌رسانی خدمات و رویدادها، نظرسنجی و افکارسنجی و پیگیری مشکلات) در جهت ارتقای پاسخگویی به متقاضیان (سازمان‌ها و اشخاص) و ایجاد بستر‌های ارتباطی دیجیتال برای تسهیل ارتباطات»، «انجام پژوهش‌های بنیادی و کاربردی در رابطه با تعیین و تبیین موضوع هویت دیجیتال»، «طراحی و ارتقای راهکارهای ارتباطی مؤثر در راستای تحول دیجیتال و توسعه دولت الکترونیک به منظور ارائه خدمات عمومی اثربخش، پاسخگو و در دسترس» و  «یکپارچه‌سازی ابزارهای ارتباطی آنلاین و آفلاین برای سیاست‌گذاری جامع و بهبود ارتباط با مشتریان (سازمان‌ها و اشخاص)»، همکاری می‌کنند.

ایرانسل به عنوان اپراتور پیشرو در تحول دیجیتال، با هدف استراتژیک گذار از اپراتور ارتباطی (Telco) به شرکت فناوری (Techco)، با ارائه راهکارها  و سرویس‌های دیجیتال از جمله سرویس احراز هویت و امضای دیجیتال «یلو نام»، بستری را برای یکپارچه و دیجیتالی شدن خدمات عمومی به مردم و کسب‌وکارها و تحقق تجربه زندگی دیجیتال، فراهم کرده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج