اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۴۸۰۴۹
۱۰۱۷۱
۱۰۱۷۱
پ

ماساژ و بسته‌بندی بهداشتی برای خانم‌هایی که در پیاده‌روی اربعین شرکت کرده‌اند

بخشی از گزارش روزنامه ایران درباره وضعیت خانم‌هایی که در پیاده روی اربعین شرکت کرده‌اند را میخوانید.

بخشی از گزارش روزنامه ایران درباره وضعیت خانم‌هایی که در پیاده روی اربعین شرکت کرده‌اند: دو سالی می‌شود که با ابتکار ستاد عتبات و عالیات موکب‌های ویژه بانوان در مسیر راهپیمایی عظیم اربعین برپا می‌شود؛موکب‌هایی که مدیریت آن برعهده زنان است

حضور زنان در مراسم پیاده‌روی اربعین پرشکوه‌تر از سال‌های قبل است. اینجا همه چیز در دست زنان است. از مدیریت و پذیرایی تا درمان و مشاوره و ماساژ. نوای نوحه فضای اطراف موکب را پر می‌کند و هر کسی گوشه‌ای از موکب برای خودش خلوت می‌کند. بلندگوی موکب روشن می‌شود و گوینده با معرفی دکتر لیلا اسدی متخصص سلامت باروری دانشگاه علوم پزشکی تهران از زنان زوار که در زمینه بیماری‌های زنان و همچنین بارداری مشاوره نیاز دارند، می‌خواهد تا به اتاق انتهای موکب مراجعه کنند. خانم دکتر با حوصله سؤالات پزشکی را جواب می‌دهد و برای مواردی که نیاز است، دارو می‌دهد. می‌گوید خدمت به زوار خستگی ندارد و شیرین‌ترین لحظه‌های طبابت اینجا سپری می‌شود: «اینجا خادم پزشک هستم و به عشق امام حسین(ع) و خدمت به زوار اینجائیم. در پزشکی قسم می‌خوریم در هر شرایطی به مردم خدمت کنیم و در این راه ملیت و جایگاه بیمار برای ما فرقی ندارد. حالا چه جایی بهتر از راهپیمایی اربعین و کنار بارگاه نورانی امام حسین(ع). من و ۵ پزشک دیگری که در این موکب هستیم با عشق به زوار خدمت می‌کنیم. با توجه به تخصصی که دارم سعی می‌کنم به زنان زوار در زمینه بیماری‌های زنان و همچنین فرزندآوری مشاوره بدهم.

با رسیدن کامیون همه دست به کار می‌شوند. بانوان خادم کنار کامیون به صف می‌شوند و لوازم بسته‌بندی شده بهداشتی را تا انبار موکب دست به دست می‌کنند.اینجا هر کسی هر کاری که از دست‌اش برمی‌آید انجام می‌دهد. من وکیل هستم ولی اینجا کسی دنبال شکوائیه یا دادخواست نیست. من پاهای خسته زوار را ماساژ می‌دهم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج