۱۳۴۸۱۷۹
۱۵۶۵
۱۵۶۵
پ

تصاویری لاکچری از داخل کابین جت‌های خصوصی

در یک جت خصوصی، تمام امکانات در راستای ایجاد بهترین تجربه برای مسافران است؛ از ملحفه‌هایی که با پنبه مصری ساخته شده‌اند تا چایی‌هایی که در طول سفر آماده می‌شود، تمام آن‌ها در لوکس‌ترین حالت ممکن است.

خبرآنلاین: در یک جت خصوصی، تمام امکانات در راستای ایجاد بهترین تجربه برای مسافران است؛ از ملحفه‌هایی که با پنبه مصری ساخته شده‌اند تا چایی‌هایی که در طول سفر آماده می‌شود، تمام آن‌ها در لوکس‌ترین حالت ممکن است.

 حتی می‌توانید قبل از سفر در این جت‌های خصوصی، هرآنچه را که می‌خواهید سفارش دهید تا برای شما آماد شود، از گل‌آرایی گرفته تا غذاهایی که باید آماده شوند. رایحه مناسب اولین قدم در ربودن دل مسافران است، اکثر اپراتورهای جت‌های خصوصی بسته به آب و هوا در مقصد، خدمات به خصوصی را ارائه می‌دهند.

در جت‌های خصوصی همچنین مجموعه‌ای از امکانات رفاهی را در حمام پیدا خواهید کرد. همچنین مجموعه‌ای از اقلام یکبار مصرف شخصی مانند شانه، مسواک و خمیر دندان، و همچنین اسپری‌های مو و سایر لوازم آرایشی وجود خواهد داشت. اقلام کمک‌های اولیه اضطراری شامل باند، قطره چشم، اسپری بینی و دستمال مرطوب ضد عفونی کننده نیز در حمام یافت می‌شوند.

تصاویری لاکچری از داخل کابین جت‌های خصوصی

کیت‌های رفاهی همچنین شخصاً برای مشتریان طراحی خواهند شد، این موارد می تواند شامل هر تعداد از اقلام از جمله کرم دست، مرطوب کننده صورت، حوله، کیت دندانپزشکی، خودکار و غیره باشد.

گاهی اوقات، ماسک‌های چشم و جوراب‌ها در کیت‌های رفاهی گنجانده می‌شوند. این کیت ها به گونه ای طراحی شده اند که به عنوان یادگاری از پرواز برده شوند.

تصاویری لاکچری از داخل کابین جت‌های خصوصی

در زمان خواب مهماندار یک تخت را با بالش‌های مخملی و بهترین ملحفه‌ها درست می‌کند. ست لباس خواب در دو سایز موجود است. در جت‌های شخصی، معمولاً مجموعه‌ای از ماسک‌های چشم فردی ابریشمی، دمپایی و جوراب ترمه وجود دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج