اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۴۸۳۵۰
۳۶۱۷
۳۶۱۷
پ

آخرین وضعیت مصدومان حادثه سقوط بالگرد فراجا

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه گفت: پس از وقوع حادثه منجر به فرود اضطراری فرمانده انتظامی استان و همراهان وی، خوشبختانه وضعیت مصدومان از جمله سردار «مهدی حاجیان» کاملا مساعد است و هیچ خطری آن ها را تهدید نمی‌کند.

ایرنا: معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه گفت: پس از وقوع حادثه منجر به فرود اضطراری فرمانده انتظامی استان و همراهان وی، خوشبختانه وضعیت مصدومان از جمله سردار «مهدی حاجیان» کاملا مساعد است و هیچ خطری آن ها را تهدید نمی‌کند.

آخرین وضعیت مصدومان حادثه سقوط بالگرد فراجا

سرهنگ «محمدرضا یاری » شنبه شب در جمع خبرنگاران اظهار کرد: عصر روز گذشته ( جمعه - ۱۰ شهریور) سردار مهدی حاجیان فرمانده انتظامی استان به همراه چهار نفر از همراهان و خدمه پرواز به صورت هوایی از مسیرهای محل تردد زائران اربعین بازدید کردند.

وی ادامه داد: در حین بازدید هوایی، ناگهان بالگرد حامل سردار حاجیان و همراهانش در ارتفاعات دشت بیونیج دالاهو دچار نقص فنی می شود اما در نهایت با درایت خلبان پرواز، فرود اضطراری صورت گرفته و بالگرد در محلی مناسب فرود می آید.

سرهنگ یاری تصریح کرد: با این حال و به علت فرود اضطراری و یک باره بالگرد، سردار حاجیان و همراهان وی دچار جراحت ها و آسیب هایی می شوند که در ادامه توسط یگان های امداد رسانی و همکاری اهالی بومی منطقه به مراکز درمانی شهر کرمانشاه منتقل شدند.

معاون اجتماعی انتظامی کرمانشاه یادآور شد: با این حال و به فضل الهی ، مدد امام حسین علیه السلام و دعای خیر زائران حضرت ابا عبدالله (ع) مردم فهیم کرمانشاه و همکاران خدوم انتظامی، خطر کاملا رفع و حال سردار حاجیان و همراهان وی کاملا مساعد است.

همچنین سردار مهدی حاجیان در پیامی از عموم مردم فهیم و قدرشناس کرمانشاه ، مسئولان و کارکنان انتظامی استان که از روز گذشته پیگیر وضعیت سلامتی وی و همراهانشان بوده اند قدردانی و اعلام کرد به لطف و مدد خداوند متعال به زودی در محل کار حاضر و خدمت به شهروندان نجیب این استان را از سر خواهد گرفت.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج