۱۳۴۸۹۳۱
۲۸۱۰
۲۸۱۰
پ

کشف نوزاد رها شده کنار سطل زباله در نیشابور

مدیر روابط عمومی بیمارستان حکیم نیشابور گفت: نوزاد دختر بدون هویت که هفته گذشته در کنار سطل زباله در یکی از خیابان‌های نیشابور رها شده بود، امروز در سلامت کامل به بهزیستی این شهرستان تحویل داده شد.

ایرنا نوشت: مدیر روابط عمومی بیمارستان حکیم نیشابور گفت: نوزاد دختر بدون هویت که هفته گذشته در کنار سطل زباله در یکی از خیابان‌های نیشابور رها شده بود، امروز در سلامت کامل به بهزیستی این شهرستان تحویل داده شد.

«حسین عرب برزو» افزود: این نوزاد ساعت حوالی ساعت ۱۲ روز چهارشنبه، هشتم شهریور ماه در خیابان «مدرس» شهر نیشابور در کنار زباله‌ها پیدا و توسط اورژانس پایگاه ۶ شهری به بیمارستان حکیم نیشابور منتقل شد.

وی ادامه داد: بررسی علائم ظاهری نوزاد و وجود بند ناف وی، نشان دهنده این بود که این نوزاد روز قبل از پیدا شدن خارج از بیمارستان به دنیا آمده و اکنون ۶ روزه است.

مدیر روابط عمومی بیمارستان حکیم نیشابور گفت: پس از انتقال این نوزاد به بیمارستان حکیم، بند ناف نوزاد برداشته و استریل و شست و شوی نوزاد به طور کامل انجام و در بخش مراقبت های ویژه نوزادان این بیمارستان بستری شد.

عرب برزو افزود: حال کنونی نوزاد مساعد است و امروز در صحت و سلامت به اداره بهزیستی شهرستان نیشابور برای انتقال به شیرخوارگاه تحویل داده شد.

مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی حکیم وابسته به دانشکده علوم پزشکی نیشابور در فضایی به مساحت ۱۰۸ هزار متر مربع، با ۲۷۸تخت فعال در سال ۱۳۸۰ تاسیس شده است. این مرکز درمانی به عنوان بیمارستان دوستدار محیط سبز و دوستدار مادر و کودک شناخته شده است.

مرکز شهرستان ۴۵۰ هزار نفری نیشابور در ۱۲۷ کیلومتری غرب مشهد واقع شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج