adexo3
۱۳۴۹۲۷۳
۴۸۹۸
۴۸۹۸
پ

گرفتن گواهینامه رانندگی پایه یک برای مهاجرت!

احمدرضا عامری رییس اتحادیه شرکت‌های مسافربری: با این گرانی‌ها کدام راننده می‌تواند اتوبوس وارداتی خریداری کند؟ در این شرایط باید اقداماتی انجام دهند که انگیزه سرمایه‌گذاری در این بخش ایجاد شود وگرنه با قیمت‌های دستوری بلیت و طولانی شدن مدت زمان بازگشت سرمایه، رغبتی برای توسعه ناوگان ایجاد نخواهد شد. البته با این تورم در کشور بازگشت سرمایه‌ای برای فعالان در حمل و نقل جاده‌ای وجود ندارد.

خبرتازه: احمدرضا عامری رییس اتحادیه شرکت‌های مسافربری: با این گرانی‌ها کدام راننده می‌تواند اتوبوس وارداتی خریداری کند؟ در این شرایط باید اقداماتی انجام دهند که انگیزه سرمایه‌گذاری در این بخش ایجاد شود وگرنه با قیمت‌های دستوری بلیت و طولانی شدن مدت زمان بازگشت سرمایه، رغبتی برای توسعه ناوگان ایجاد نخواهد شد. البته با این تورم در کشور بازگشت سرمایه‌ای برای فعالان در حمل و نقل جاده‌ای وجود ندارد.

در حال حاضر ریسک سرمایه گذاری در حمل و نقل بسیار بالا است. بیشتر از این که فعالان به دنبال سرمایه گذاری در حمل و نقل باشند به دنبال فرار از این بخش هستند چراکه حمایتی وجود ندارد به همین دلیل، تعداد ناوگان فعال در یک سال از ۱۵ هزار و ۵۰۰ دستگاه اتوبوس به حدود ۶ هزار دستگاه رسیده‌است.      

در حال حاضر برخی از کشورها به رانندگان در بخش حمل و نقل باری هم اقامت و هم حقوق چند هزار دلار پرداخت می‌کند و ما امروز با افرادی تحصیل کرده و حتی خلبان مواجه هستیم که به دنبال دریافت گواهینامه رانندگی پایه یک هستند تا بتوانند از این طریق به آن کشورها مهاجرت کنند. آن کسی که گواهینامه پایه یک داشته باشد می‌تواند راننده اتوبوس و کامیون باشد و فرصت مهاجرت دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج