اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۵۰۰۶۲
۱۶۹۵
۱۶۹۵
پ

دیدن این عکس احتمالا به مزاج «پاترهد»ها خوش نیاید!

مجموعه «هری پاتر» لیستی بلندبالا از بازیگرانی داشت که در ابتدا، در آستانه پیوستن به این سریال بودند. از جمله این افراد رابین ویلیامز بود؛ اما خواندن ادامه این خبر برای طرفداران هری پاتر که خود را «پاترهد» می‌نامند، توصیه نمی‌شود!

برترین‌ها: مجموعه «هری پاتر» لیستی بلندبالا از بازیگرانی داشت که در ابتدا، در آستانه پیوستن به این سریال بودند. از جمله این افراد رابین ویلیامز بود؛ اما خواندن ادامه این خبر برای طرفداران هری پاتر که خود را «پاترهد» می‌نامند، توصیه نمی‌شود!

افراد بسیاری در ابتدا برای ایفای نقش «هری پاتر» مد نظر بودند. مانند لیام آیکن و هتی جونز؛ اما به دلیل اصرار جی.کی رولینگ، نویسنده اثر، برای بریتانیایی بودن بازیگران، دنیل رادکلیف انتخاب شد.

تصور بازیگرانی دیگر در نقش هری، رون، هرمیون، قطعا از تصور بسیاری از ما دور است اما در ابتدای سال ۲۰۰۰ که کریس کلمبوس بر نخستین اقتباس سینمایی کار می‌کرد، ستاره‌های بسیاری را مورد توجه قرار داد.

اما حالا به کمک هوش مصنوعی می‌توانیم بازیگران دیگری را که شانس حضور در این مجموعه داشتند به وضوح ببینیم.

یکی از کاربران اینستاگرام مجموعه‌ تصاویری منتشر کرد که نشان می‌دهد برخی از نمادین‌ترین شخصیت‌ها می‌توانست توسط بازیگر دیگری به تصویر کشیده شوند؛ در حالی که جی.کی رولینگ با درج «الزام بریتانیایی بودن بازیگران»، بسیاری را از این رقابت خارج کرد. 

دیدن این عکس احتمالا به مزاج «پاترهد»ها خوش نیاید!

این تصاویر شامل افرادی مانند لیام آیکن است. ممکن بود او «هری پاتر» دنیای ما باشد! هتی جونز نیز از جمله افرادی بود که بعد از اما واتسون، می‌توانست نقش «هرمیون گرنجر» را تاحب کند. توماس برودی  هم برای نقش «رون ویزلی» تست داد اما بخت با او یار نبود. رابین ویلیامز نیز قرار بود «روبیوس هاگرید» ما باشد اما بریتانیایی نبودن کار دستش داد! تیم راث هم ممکن بود حالا «سوروس اسنیپ»  باشد اما این کار را بخاطر «سیاره میمون‌ها» رد کرد. کیت وینسلت، نقش «هلنا ریونکلا» را رد کرد و هنری کاویل نقش «سدریک دیگوری» را به رابرت پتینسون باخت.

اکثر بازیگرانی که نتوانستند در فیلم‌های اصلی هری پاتر ظاهر شوند، اکنون برای بازی در نقش‌های مشابه در فیلم جدید اقتباسی هری پاتر (اثر برادران وارنر دیسکاوری) در تکاپو هستند؛ با این اوضاف، چه برخی از طرفداران آن‌ها را دوست داشته باشند یا خیر، به زودی شاهد ظهور ستاره‌های جدید در دنیای جادوگران خواهیم بود!

احتمالا انتخاب بازیگران یکی از بزرگ‌ترین چالش‌های استودیو خواهد بود زیرا حتی زمانی که برخی از انتخاب‌ بازیگران یا نقش‌آفرینی شخصیت‌ها مورد انتقاد قرار می‌گرفت (مانند مورد جینی ویزلی) اما بیشتر این نقش‌آفرینی مورد تحسین قرار می‌گرفتند و اکنون برای طرفداران پروپاقرص این مجموعه، بسیار دشوار است که تصور کنند بازیگران دیگری نقش شخصیت‌های اصلی را ایفا کنند.

برادران وارنر دیسکاوری احتمالاً تلاش خواهد کرد تا کاری مشابه آنچه دیزنی با اقتباس سریالی «پرسی جکسون» انجام داد را اجرا کرده و چند ستاره جوان ناشناس را به عنوان قهرمان داستان معرفی کنند. البته ناگفته نماند که آن‌ها نام‌های عمدتاً محبوبی را برای تکمیل بازیگران در نقش‌های کلیدی و اصلی مطرح کرده‌اند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج