adexo3
۱۳۵۰۲۹۱
۲۲۰۰
۲۲۰۰
پ

استیضاح وزیر راه و شهرسازی کلید خورد؟

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: مسکن‌سازی یک اقدام و بسته جامع است؛ نمی‌توان تنها با بازسازی بافت فرسوده معضل مسکن را حل کرد.

خبرفوری: عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: مسکن‌سازی یک اقدام و بسته جامع است؛ نمی‌توان تنها با بازسازی بافت فرسوده معضل مسکن را حل کرد. مگر چقدر می‌توان در بافت‌فرسوده مسکن‌سازی کرد و تراکم را افزایش داد؟ چرا دولت تاکید دارد کارهایی انجام دهد که نتیجه‌بخش نبودن آن‌ها پیش‌تر ثابت شده است؟

علی اصغر خانی اظهار کرد: طرح تحقیق و تفحص از عملکرد وزیر راه و شهرسازی در خصوص عمل به وعده مسکن سازی مطرح شده و در جریان است چرا که شواهد نشان می‌دهد که وزیر مسکن هیچ اقدام رو به جلویی در حوزه مسکن انجام نداده است و فقط شاهد عقب گرد در زمینه مسکن بوده ایم.    

وی ادامه داد: دولت برای حل معضل مسکن در کلانشهرها باید به جای شعار دادن و حرف‌درمانی، اقدام عملیاتی انجام دهد! مگر دولت نمی‌گوید در حال مسکن سازی هستیم پس چرا هیچ اتفاقی در بازار نمی‌افتد؟ بعد از گذشت دو سال همچنان شاهد گرانی شدید مسکن و اجاره بها هستیم. با این روند مردم به این نتیجه رسیده‌اند که وزارت راه و شهرسازی فقط شعار می دهد و اتفاقی در عرصه مسکن سازی نیفتاده است.  

این نماینده مجلس افزود: البته روزانه آمارهایی از ساخت مسکن ارائه می‌شود ولی ما این آمار را واقعی نمی‌دانیم چرا که در عمل هیچ خبری از بهبود شرایط مسکن مردم نیست.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج