۱۳۵۰۵۳۷
۱۸۷۳
۱۸۷۳
پ

شبکه مترو تهران در آستانه افتتاح ۵ ایستگاه جدید

پیشرفت عملیات اجرایی پروژه‌های ساخت ایستگاه‌های جدید در خطوط مختلف شبکه مترو تهران، منجر به تکمیل قریب‌الوقوع ۵ ایستگاه و اضافه شدن آنها به امکانات حمل و نقل عمومی پایتخت شده است.

فارس: محسن هرمزی سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران و مدیرعامل شرکت متروی پایتخت با اعلام مطلب فوق افزود: به موجب حمایت مراجع ذیربط مبنی بر تأمین منابع مالی و تلاش پیمانکاران، مشاوران و همکاران شرکت متروی تهران، موعد بهره‌برداری از ۵ ایستگاه جدید بزودی فرا خواهد رسید که در همین راستا ایستگاه میدان کتاب که یکی از زیباترین ایستگاه‌های شبکه مترو به شمار آمده و آخرین ایستگاه از بخش منتهی الیه شمال غربی خط ۷ مترو به حساب می آید، به همراه ۳ ایستگاه شهران، شهرزیبا و کوهسار از قطعه شمالی خط ۶ و نیز ۵.۵ کیلومتر مسیر تونلی این خط در مهر ماه تقدیم شهروندان پایتخت خواهد شد.

هرمزی در ادامه به روند آماده سازی خط متروی پرند اشاره کرد و گفت: این پروژه شامل یک ایستگاه و ۱۹ کیلومتر مسیر رفت و ۱۹ کیلومتر مسیر برگشت، عملاً هفته‌های پایانی روند تکمیل خود را طی می‌کند و تجهیزات باقی‌مانده آن نیز در حال تهیه و نصب است. در مورد تأمین نیروی برق ثابت و مطمئن پروژه نیز مذاکرات لازم با وزارت نیرو صورت گرفته تا به موجب استقرار و راه اندازی دو فیدر برق ۷ و نیم مگاواتی، مهمترین بخش باقی‌مانده خط متروی شهر جدید پرند تعیین تکلیف شود. در مجموع امیدواریم با هماهنگی‌های به عمل آمده و انجام تعهدات نهادهای دولتی، بزودی خط متروی پرند نیز راه اندازی شود تا انتظار طولانی مدت شهروندان این شهر پایان پذیرد.

 در روزهای باقی‌مانده از شهریورماه، پست برق جنوبی خط ۶  مترو(پست کیانشهر) به بهره‌برداری رسیده و همچنین تست گرم مسیر ۵.۵ کیلومتری قطعه شمالی خط ۶ که پیش نیاز راه‌اندازی ۳ ایستگاه جدید در این خط است، انجام خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج