اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۵۰۵۸۳
۳۳۱۵
۳۳۱۵
پ

کدام نژاد سگ آپارتمانی ریزش موی کمتری داره؟

عشق بی قید و شرط، همراهی فداکارانه، حمایت عاطفی و سرگرمی از جمله مهم ترین مزایای نگهداری از سگ هاست. فراتر از حمایت عاطفی چه کسی از همراهی با یک دوست پشمالو و زیبا لذت نمی برد؟

روزیاتو:  عشق بی قید و شرط، همراهی فداکارانه، حمایت عاطفی و سرگرمی از جمله مهم ترین مزایای نگهداری از سگ هاست. فراتر از حمایت عاطفی چه کسی از همراهی با یک دوست پشمالو و زیبا لذت نمی برد؟

یکی از چالش هایی که سرپرستان سگ های آپارتمانی با آنها روبرو هستند، ریزش موی این موجودات پشمالوی دوست داشتی است. آلرژی ناشی از شوره حیوانات خانگی و ریزش موهای آنها بر روی مبل و فرش می تواند برای بسیاری از انسان ها مساله ای آزار دهنده باشد. این اتفاق می تواند منجر به بروز آلرژی، عطسه، جاری شدن اشک از چشم و بثورات پوستی در بسیاری از افراد شود.

 اگر به آلرژی مبتلا هستید و قصد نگهداری از یک سگ آپارتمانی را دارید، می توانید سرپرستی سگ های هایپوآلرژنیک را به عهده بگیرید. قبل از هر چیز باید بدانید هیچ نژادی از سگ ها صددرصد ضد حساسیت نیستند، اما نژادهای خاصی وجود دارند که نسبت به سگ های دیگر ریزش موی کمتری دارند. در ادامه با معرفی سگ های آپارتمانی هایپوآلرژنیک با راهنماتو همراه باشید:

1- لابرادودل

سگ نژاد لابرادودل ظاهری شبیه یک خرس عروسکی کوچک دارد و به عنوان یک سگ غیرتهاجمی شناخته می شود. این نژاد ترکیبی از لابرادور رتریور و پودل استاندارد، متوسط یا مینیاتوری است و به نام ترکیبی پودل-لابرادور نیز شناخته می‌شود. لابرادودل ها در میان مردم بسیار محبوب هستند و ریزش موی بسیار کمی دارند. از این رو به عنوان یک نژاد ضد حساسیت شناخته می شوند. آنها موجوداتی باهوش و مهربان هستند و بخوبی با اعضای خانواده و محیط آپارتمان وفق پیدا می کنند.

کدام نژاد سگ آپارتمانی ریزش موی کمتری داره؟


۲- گلدن دودل

گلدن دودل یک سگ ترکیبی از دو تا از باهوش ترین و مهربان ترین نژادهای سگ در دنیا یعنی گلدن رتریور و پودل است. این نژاد تقریبا هیچ گونه ریزش مویی ندارد و رفتاری بسیار دوستانه و محبت آمیز با کودکان و دیگر اعضای خانواده دارد. آنها موجودات پر سروصدایی نیستند و به راحتی با محیط آشپزخانه سازگار می شوند. سگ های گلدن دودل موجوداتی بسیار اجتماعی هستند که نباید به دور از اعضای خانواده زندگی کنند.

کدام نژاد سگ آپارتمانی ریزش موی کمتری داره؟


۳- کوکاپو

 کوکاپو یک سگ کوچک باهوش و اجتماعی است که ریزش موی بسیار کمی دارد. قدمت کوکاپو ها به سال 1960 برمی گردد. آنها موجوداتی بسیار با محبت و دوست داشتنی هستند و اگر آنها را به سرپرستی بگیرید، قطعا احساس تنهایی نخواهید کرد.  کوکاپوها بخوبی با سگ های دیگر، حیوانات خانگی و کودکان ارتباط برقرار می کنند. این موجودات دوست داشتنی زیاد اهل پارس کردن نیستند، اما اگر کسی را در نزدیک خانه خود ببینند و یا برای مدت طولانی تنها بمانند شروع به عتراض و پارس کردن می کنند.

کدام نژاد سگ آپارتمانی ریزش موی کمتری داره؟


۴- تریر بی‌موی امریکایی

تریر بی‌موی امریکایی یک سگ بسیار کوچک و باهوش می باشد که در رنگ های قرمز، مشکی، شکلاتی و ترکیب رنگ‌های مختلف دیگر وجود دارد. این نژاد موجوداتی بسیار باهوش هستند که چابکی، سرعت و قدرت خوبی دارند. آنها موجوداتی بی مو هستند و نگهداری آنها برای افرادی که آلرژی دارند، بسیار مناسب است. یکی از چالش های نگهداری این سگ، احتمال آسیب دیدگی در برابر آفتاب و سرما است. از این رو توصیه می شود در روزهای آفتابی از ضد آفتاب مناسب برای آنها استفاده شود.

کدام نژاد سگ آپارتمانی ریزش موی کمتری داره؟


۵- بدلینگتون تریر

سگ بدلینگتون تریر موجودی دوست داشتنی و بازیگوش است که به عنوان قاتل حیوانات موذی و جانشین شکارچی نام گرفته است. این نژاد به عنوان سگ شیردل با ظاهری شبیه به بره توصیف می شود و ریزش موی بسیار کمی دارد. آنها موجوداتی بسیار باهوش، مهربان و اجتماعی هستند و به راحتی با غریبه ها و کودکان ارتباط برقرار می کنند. بدلینگتون یک همراه عالی برای شماست و دارای غرایز شکار، حس بویایی شدید و اراده برای رفتن به شکار است.

کدام نژاد سگ آپارتمانی ریزش موی کمتری داره؟


۶- چاینیز کرستد

چاینیز کرستد سگی کمیاب، باهوش و اجتماعی با گوش های بلند و چشمان سیاه است که دارای دو نژاد Hairless و Powder Puff می باشد. نژاد اول فقط در ناحیه پا و سر و دم مو دارد و نژاد دوم  در تمام قسمت های بدنش دارای موی ابریشمی و بلند است. سگ های چاینیز کرستد ریزش موی بسیار کمی دارند و بسیار مهربان، پر انرژی و آموزش پذیر هستند. آنها موجوداتی بسیار خوش برخورد هستند و فعالیت های ورزشی روزانه مانند پیاده روی موجب خوشحالیشان می شود.

کدام نژاد سگ آپارتمانی ریزش موی کمتری داره؟


۷- اسپانیل آبی ایرلندی

اسپانیل آبی ایرلندی بزرگترین نژاد سگ در میان سگ های اسپانیل با موهایی عروسکی و مجعد، دم بی مو و ریزش موی بسیار کم و ناچیز است. این نژاد بسیار پر انرژی، باهوش، شجاع، لجوج و مستقل هستند و حس بویایی فوق العاده ای دارند. آنها شناگرهای بسیار قابلی هستند و به پیاده روی های طولانی علاقه دارند. سگ های اسپانیل آبی ایرلندی همراهی عالی برای  یک خانواده فعال هستند و شخصیت آنها به گونه ای است که به سادگی می توانند کودکان را سرگرم کنند.

کدام نژاد سگ آپارتمانی ریزش موی کمتری داره؟


۸- پودل

پودل یکی از باهوش ترین نژادهای سگ در جهان می باشد که سه نژاد مختلف پودل استاندارد، مینیاتوری و عروسکی دارند. پودل ها موجوداتی فوق العاده باهوش با خزهای نرم و مجعد مانند موی انسان هستند. این خزها بسیار کم شوره می زنند و تمیز کردن آنها آسان است. همین موضوع پودل ها را به گزینه ای مناسب برای نگهداری توسط افرادی که به کرک و پشم حساسیت دارند، تبدیل کرده است.

کدام نژاد سگ آپارتمانی ریزش موی کمتری داره؟

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج