adexo3
۱۳۵۰۶۴۵
۸۹۵
۸۹۵
پ

آمار باورنکردنی از مزاحمت‌ تلفنی برای اورژانس

رئیس اورژانس استان تهران گفت: در هفته گذشته ۴۹ هزار و ۲۷۱ تماس با اورژانس تهران برقرار شد که از این تعداد متأسفانه ۱۸۹۷ تماس‌، مزاحمت تلفنی برای این مرکز بوده است.

تسنیم: رئیس اورژانس استان تهران گفت: در هفته گذشته ۴۹ هزار و ۲۷۱ تماس با اورژانس تهران برقرار شد که از این تعداد متأسفانه ۱۸۹۷ تماس‌، مزاحمت تلفنی برای این مرکز بوده است.

 

آمار باورنکردنی از مزاحمت‌ تلفنی برای اورژانس

رئیس اورژانس استان تهران از ثبت بیش از ۱۸۰۰ مورد مزاحمت تلفنی برای اورژانس تهران در هفته گذشته خبر داد و گفت:‌ از مجموع مأموریت‌های ثبت‌شده طی هفته گذشته، ۳۹۳۴ مورد حوادث ترافیکی بوده است.

محمداسماعیل توکلی؛ رئیس مرکز اورژانس تهران در ارتباط با حوادث هفته گذشته (10 الی 17 شهریور) اظهار کرد: طی این مدت در مجموع 25 هزار و 323 مأموریت در مرکز ارتباطات 115 اورژانس استان تهران (دیسپچ) ثبت شد که در پی این مأموریت‌ها 5530 نفر به مراکز درمانی انتقال یافتند و 19 هزار و 793 مورد نیز در محل از خدمات اورژانس استفاده کردند.

وی گفت: در این مدت 49 هزار و 271 تماس با مرکز دیسپچ اورژانس تهران برقرار شد که از این تعداد متأسفانه 1897 تماس‌، مزاحمت تلفنی برای این مرکز بوده است. توکلی ادامه داد: از مجموع مأموریت‌های ثبت شده طی هفته گذشته، 3934 مورد حوادث ترافیکی و 21 هزار و 389 مورد حوادث غیرترافیکی بوده است.

رئیس اورژانس استان تهران در ادامه افزود: طی هفته گذشته، اورژانس هوایی 17 سورتی پرواز داشته که در پی آن 56 نفر به مراکز درمانی انتقال یافتند. توکلی تصریح کرد: تصادف پراید و مانع با 9 مصدوم، تصادف خودرو 206 و پیکان با 7 مصدوم و غرق شدن دو نفر در سد لتیان از حوادث مهم این هفته بوده است.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج