اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۵۰۹۳۰
۲۴۵۸
۲۴۵۸
پ

شیدا خلیق: بازی مافیا را خیلی دوست دارم، چون...

بخشی از گفتگوی مهر با شیدا خلیق بازیگر ۳۰ ساله سینما و تلویزیون که در زیر آمده است.

برترین‌ها: بخشی از گفتگوی مهر با شیدا خلیق بازیگر ۳۰ ساله سینما و تلویزیون:  

بین تئاتر، تلویزیون، نمایش خانگی و سینما انتخاب اول من طبیعتاً تئاتر است چون خاستگاه من آنجاست ولی بعد از تئاتر، نمایش خانگی را دوست دارم. متأسفانه این روزها اوضاع تلویزیون و سینما خوب نیست و جزو انتخاب‌های من نیستند.

شبکه نمایش خانگی به دلیل نبود وجود نظرات سلیقه‌ای، فضای بازتر و راحت‌تری دارد و برای آدم‌هایی مثل من که سلیقه سختی دارند، فضای کار جالب‌تری است. از طرفی من به عنوان یک بازیگر، بیشتر می‌توانم روی بازی‌ام تمرکز کنم و درگیر مسائل حاشیه‌ای کار نباشم و تمام توانایی‌ام را در بازی‌ام نشان بدهم.

شیدا خلیق: بازی مافیا را خیلی دوست دارم، چون...

جای شکرش باقی است که در کشور، پلتفرم‌های نمایش خانگی رو به گسترش هستند. هرچند که نسبت به دیگر کشورها، این فضا در کشور ما خیلی دیر ایجاد شد و رشد کرد اما من خیلی زودتر از این ها منتظر این اتفاق بودم. چند سال پیش در یک سریال نمایش خانگی به اسم «گلشیفته» به کارگردانی بهروز شعیبی حضور داشتم که آن زمان به صورت دی وی دی منتشر می‌شد.

آنقدر این سریال برای مردم عزیز و دوست‌داشتنی بود که همه حسرت من این است که چرا آن موقع این بستر پخش توسط پلتفرم‌ها فراهم نبود که سریال‌ها بهتر و بیشتر دیده شوند.

مافیا، بازی مورد علاقه من است. در زندگی شخصی‌ام هم تقریباً هفته‌ای یک روز برایش زمان می‌گذارم و بازی می‌کنم. زمانیکه آقای محمدرضا رضائیان تهیه کننده برنامه پیشنهاد حضور در این برنامه را به من داد به این فکر کردم که می‌توانم این بازی را بار دیگر تجربه کنم.

بازی مافیا آدم‌ها را خیلی زود کنار هم قرار می‌دهد و ایجاد صمیمیت می‌کند و تو می‌توانی خود واقعی افراد را بشناسی. این بازی برای من بسیار جالب بود چرا که باعث شد با افرادی که از دور می‌شناختم یا حتی شاید قضاوت بدی راجع به آنها داشتم ساعت‌ها وقت بگذرانم و معاشرت کنم و متوجه شوم که آدم‌ها می‌توانند از آن چیزی که از دور به نظر می‌رسند، بهتر و جالب‌تر و آدم حسابی‌تر باشند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج