اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۵۱۰۱۲
۵۰۷
۵۰۷
پ

هدیه ویژه «فیلیمو مدرسه» برای مدارس در آستانه سال تحصیلی

«فیلیمومدرسه» همزمان با نزدیک شدن به آغاز سال تحصیلی، برای دسترسی آسان‌تر دانش‌آموزان و مدارس، شرایط ویژه‌ای را در نظر گرفته است.

برترین‌ها: «فیلیمومدرسه» همزمان با نزدیک شدن به آغاز سال تحصیلی، برای دسترسی آسان‌تر دانش‌آموزان و مدارس، شرایط ویژه‌ای را در نظر گرفته است.

هدیه ویژه «فیلیمو مدرسه» برای مدارس در آستانه سال تحصیلی

بر اساس اعلام این پلتفرم، مدیران مدارس و مراکز آموزشی می‌توانند با تخفیف ویژه، اشتراک این مجموعه کمک آموزشی را تهیه کرده و در اختیار دانش‌آموزان و معلمان قرار دهند. 

دسترسی به محتواهای آموزشی درسی و مهارتی «فیلیمومدرسه» به همراه ویدئوهای جذاب مهارتی، از مواردی است که از طریق این مجموعه قابل مشاهده خواهد بود. 

مدیران مدارس و مراکز آموزشی می‌توانند برای استفاده از این فرصت با ثبت اطلاعات و ثبت شماره از طریق لینک https://landing.filimo.school/b۲b، شرایط را برای دسترسی دانش آموزان مدارس خود به محتواهای آموزشی درسی و مهارتی فیلیمومدرسه فراهم کنند.

«فیلیمومدرسه» از آذر سال ۹۹ فعالیت خود را برای پایه‌های اول تا نهم آغاز کرد. این مجموعه که به راحتی در دورافتاده ترین نقاط کشور نیز در دسترس قرار دارد، در آموزش‌های خود به صورت گسترده از ابزارهای هوش مصنوعی بهره برده، به شکلی که یادگیری برای دانش‌آموزان به سبک مورد علاقه آنها باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج