۱۳۵۱۹۸۶
۱ نظر
۳۱۴۸
۱ نظر
۳۱۴۸
پ

ایلان ماسک چند فرزند دارد؟

ایلان ماسک، مؤسس شرکت تسلا، قویاً معتقد است که کاهش جمعیت خطری به مراتب بزرگ تر از گرمایش جهانی برای کره زمین است و از قرار معلوم تمام تلاش خود را برای حل این بحران به کار بسته است.

روزیاتو نوشت: ایلان ماسک، مؤسس شرکت تسلا، قویاً معتقد است که کاهش جمعیت خطری به مراتب بزرگ تر از گرمایش جهانی برای کره زمین است و از قرار معلوم تمام تلاش خود را برای حل این بحران به کار بسته است.

ماسک ۵۲ ساله که زاده ی آفریقای جنوبی است، در حال حاضر پدر ۱۱ فرزند از ۳ زن مختلف است. ۶ تا از فرزندان او از همسر اولش جاستین ویلسون هستند که در سال ۲۰۰۸ از او جدا شد و ۳ تای آن ها نیز ثمره ی رابطه ی ناپیوسته اش با گرایمز، خواننده ی مشهور کانادایی. او یک دوقلو نیز از یکی از کارکنان خود به نام شیون زیلس دارد.

یک کتاب زندگینامه ای جدید درباره ی ایلان ماسک به تازگی فاش کرد که ماسک و گرایمز به طور پنهانی صاحب یک پسر جدید شده اند که یازدهمین فرزند مؤسس تسلا محسوب می شود، پسری که نامش را تائو تکنو مکانیکوس (Tau Techno Mechanicus) گذاشته اند اما تائو صدایش می زنند. سن او هنوز اعلام نشده است.

این موضوع در حالی فاش شده است که چندی قبل گرایمز در توییتی که بعداً آن را حذف کرد، از ماسک خواسته بود «بگذارد پسرش را ببیند». اما روشن نیست منظور او پسر اول شان که ایکس نام دارد بوده، یا پسر دوم آن ها تائو.

ماسک در سال ۲۰۲۲ در توییتی نوشت: «کاهش جمعیت ناشی از کاهش نرخ تولد خطری به مراتب بزرگ تر از گرمایش جهانی برای تمدن انسانی است.» او همچنین دیگران را تشویق کرده در زمینه ی فرزند آوری دنباله روی او باشند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • دبستان علامه

      حاجی اگه ما پول تو رو داشتیم ۵۰تا بچه از چهارتا دایمی و ۲۰تا موقت بچه داشتیم....خخخ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج