adexo3
۱۳۵۲۹۹۷
۴۲۲۴
۴۲۲۴
پ

نماینده ملایر: دستاوردهای نظام، شبیه معجزه است

هادی بیگی نژاد، نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: غربی‌ها در سال گذشته تلاش کردند تا به جمهوری اسلامی ضربه وارد کنند و در برخی موارد نیز موفق شدند اما دستاوردهایی که نظام جمهوری اسلامی در طول یک‌سال گذشته به دست آورد برای آنان شبیه به معجزه است.

دیدبان ایران: هادی بیگی نژاد، نماینده مجلس با اشاره به توسعه سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران در طول یک سال گذشته و شکست سیاست های بحران آفرینی غربی ها، بیان کرد: آنچه که غربی ها سال گذشته دنبال کردند ایجاد ناامنی در داخل کشور و از بین بردن اقتدار حاکمیت نظام جمهوری اسلامی ایران بود، طوری که سلامت، امنیت و اقتصاد مردم به خطر بیفتد ولی جمهوری اسلامی توانست با یک بازنگری در برنامه‌ریزی‌های خود، وضعیت را کنترل کند.

نماینده ملایر: دستاوردهای نظام، شبیه معجزه است

وی در ادامه اظهار کرد: ما نمی توانیم بگوییم که نقشه دشمن ضعیف بود یا کاری نکردند اما آنچه که مهم است شکست سیاست ها و نقشه آنان بود اما ما هزینه هایی هم دادیم.

این عضو کمیسیون انرژی مجلس تصریح کرد: غربی ها در کنار این اقدامات یک جبهه گسترده بین المللی مردمی نیز علیه جمهوری اسلامی ایجاد کردند؛ به عنوان مثال فوتبالیست ها، بازیگران و سیاستمداران کشورهای مختلف را به میدان آوردند تا نظر دهند و برای اولین بار بود که به این شکل گسترده توانستند، یک بسیجی علیه نظام جمهوری اسلامی ایران به وجود بیاورند.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: ما واقعا ضربه خوردیم اما بعد از آنکه توانستیم در مقابل دشمن به پیروزی دست پیدا کنیم، حرکت روبه جلویی را پیش گرفتیم. در عین حال اینکه ارتباطات خود را با سایر کشورها حفظ کردیم، توانستیم ارتباطات و تعامل خود را با سایر کشورها از لحاظ اقتصادی، سیاسی و فرهنگی گسترش دهیم و به عضویت پیمان ها مختلف درآمدیم.

بیگی نژاد با بیان اینکه بعد از آنکه یک ضربه خوردیم و آسیب دیدیم، شروع کردیم حرکت جبرانی و سپس پیش رونده، خاطرنشان کرد: واقعا دستاوردهای نظام اسلامی در طول یک‌سال گذشته شاید شبیه یک معجزه است. گمان بنده این است از نگاه آمریکایی ها و اروپایی ها که این نقشه را کشیده اند، یک معجزه اتفاق افتاده است وگرنه امروز جمهوری اسلامی به این نقطه نمی رسید.

وی افزود: غربی ها همواره دو راه در مقابل نفوذی های خود در پیش می گیرند؛ راه اول حمایت است. غربی ها از مهره های خود حمایت می کنند تا جایی که زورشان برسد اما اگر روزرشان نرسید آنها را می سوزانند. حتی برای سران کشورهای مورد حمایت آنان مانند محمدرضا پهلوی و حسنی مبارک و امثال این ها.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج