۱۳۵۴۲۲۲
۳۸۸۳
۳۸۸۳
پ

پس لرزه‌های سقوط سامانه پهپادی در گرگان

امام جمعه گرگان در رابطه با حادثه سقوط یکی از سامانه‌های آفندی در گرگان، گفت: واقعا باید خدا را شاکر باشیم که این حادثه همانند یک معجزه الهی به مردم شهر ما صدمه ای چندانی وارد نکرد.

جماران: امام جمعه گرگان در رابطه با حادثه سقوط یکی از سامانه‌های آفندی در گرگان، گفت: واقعا باید خدا را شاکر باشیم که این حادثه همانند یک معجزه الهی به مردم شهر ما صدمه ای چندانی وارد نکرد.

پس لرزه‌های سقوط سامانه پهپادی در گرگان

معاون هماهنگ کننده وزارت دفاع که به منظور بررسی سقوط یکی از سامانه‌های آفندی در گرگان به استان گلستان سفر کرده است، با نماینده ولی فقیه دراستان و امام جمعه گرگان دیدار و گفتگو کرد. آیت الله نورمفیدی در این دیدار با تشکر از حضور مسئولین وزارت دفاع برای پیگیری موضوع حادثه اخیر، گفت: اطلاع رسانی به موقع و عذرخواهی از خطای پیش آمده از سوی وزارت دفاع قابل تقدیر است .

امام جمعه گرگان تصریح کرد دراینگونه قضایا اطلاع رسانی به هنگام و عذر خواهی در صورت اشتباه و خطا جلوی بسیاری از شایعات را می گیرد و به مردم آرامش و اطمینان و اعتماد می بخشد. وی در ادامه افزود: واقعا باید خدا را شاکر باشیم که این حادثه همانند یک معجزه الهی به مردم شهر ما صدمه ای چندانی وارد نکرد . این حادثه می توانست برای مردم مشکلات زیادی را بوجود بیاورد اما با لطف و عنایات خدای متعال به مردم خسارت جانی و مالی مهمی وارد نشد.

آیت الله نورمفیدی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از بزرگواری و متانت مردم گرگان اظهار داشت: ان شاء الله وزارت دفاع خسارات جزئی وارده شده به مردم را جبران نماید. معاون هماهنگ کننده وزارت دفاع در این دیدار اظهار داشت :از متانت ، بزرگی و صبوری مردم گرگان در حادثه اخیر تقدیر و تشکر می نماییم وخدارا شاکریم که این حادثه به مردم عزیز و شریف شهر گرگان لطمه ای وارد نکرد.

وی تصریح کرد: از همان بدو حادثه به همکاران خودمان اعلام کردیم هر گونه خسارت وارد شده به مردم را در سریع ترین وقت ممکن جبران کنند و رضایت همه عزیزان را جلب نمایند.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج