adexo3
۱۳۵۴۲۵۰
۴۶۰۰
۴۶۰۰
پ

حمله به سخنرانی سید محمد خاتمی در ارومیه!

هاشمی‌رفسنجانی روز بیست و هشتم شهریور در مورد سخنرانی سید محمد خاتمی در ارومیه اشاره کرده‌است.

خبر آنلاین: هاشمی‌رفسنجانی روز بیست و هشتم شهریور در مورد سخنرانی سید محمد خاتمی در ارومیه اشاره کرده‌است.

حمله به سخنرانی سید محمد خاتمی در ارومیه!

پایگاه اطلاع رسانی خانه موزه آیت الله هاشمی رفسنجانی خاطرات مرحوم آیت الله هاشمی در بیست و هشتم شهریور ماه سال ۱۳۷۹ را بازخوانی کرده است.

آقای [حسین] محلوجی [وزیر سابق معادن و فلزات] آمد.گزارشی از تهیه کتابی برای تاریخ کاشان داد. از دادگاه و دیوان محاسبات به خاطر سخت‌گیری‌های بی‌مورد، انتقاد داشت. خواست، سیاست نظام در مورد انتخابات ریاست‌جمهوری آینده را بداند. آقای [حسین] اسفندیاری، از همکاران قدیم حزب جمهوری [اسلامی در اصفهان] آمد. از تعصبات جناحی دوم‌ خردادی‌ها انتقاد داشت و خواستار نزدیکی بیشتر با ما بود.

آقای [منصور] غفوری، بازرس شورای نگهبان آمد و از ضعف‌های مدیریتی شورای نگهبان گفت. عصر آقای [عباسعلی] علیزاده، رئیس دادگستری تهران آمد. از حکم محکومیت نوارسازان و اتهامات بعضی از دستگیرشدگان را از وزارت اطلاعات گفت. از آقای [هادی] مروی، معاون اول قوه قضائیه، به خاطر عدم همکاری و کارشکنی انتقاد داشت و مضامینی از نامه‌های انتقادی‌اش به آقای [سیدمحمد] خاتمی [رئیس‌جمهور] را توضیح داد و از حمایت آقای [سیدمحمود] هاشمی‌شاهرودی [رئیس قوه قضائیه]، راضی است و تصمیم بر مبارزه با مخالفان اسلامیت نظام را تأکید نمود.

روزنامه‌ها نوشته‌اند که جمعی در هنگام سخنرانی آقای خاتمی در ارومیه به بازار حمله کرده و شیشه شکسته‌ و سرقت کرده‌اند؛ با شعار آزادی و آقای [غلامرضا] حسنی، امام‌جمعه ارومیه در استقبال از آقای خاتمی شرکت نکرده و جلسه با علما هم که مقرر بوده، لغو شده است. شب میهمان فاطی بودیم؛ به احترام «روز مادر»، مراسم گرفته بود.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج