adexo3
۱۳۵۵۴۳۷
۱۶۳۱
۱۶۳۱
پ

خانه‌هایی که می‌توان با ۶۰۰ میلیون رهن کرد

همان قدر که با ۶۰۰ میلیون نمی‌توانید در هر منطقه‌ای که دوست دارید برای خرید خانه اقدام کنید و خانه‌های نوساز گیرتان نمی‌آید اما با همین مبلغ در مناطق تهران، از بهترین تا بدترین منطقه می‌توانید یک خانه ۶۰۰ میلیونی رهن کنید.

اقتصاد آنلاین: همان قدر که با ۶۰۰ میلیون نمی‌توانید در هر منطقه‌ای که دوست دارید برای خرید خانه اقدام کنید و خانه‌های نوساز گیرتان نمی‌آید اما با همین مبلغ در  مناطق تهران، از بهترین تا بدترین منطقه می‌توانید یک خانه ۶۰۰ میلیونی رهن کنید.

خانه‌هایی که می‌توان با  600 میلیون رهن کرد

در این گزارش رهن کامل یک واحد ۵۸ تا ۹۵ متری در تمام منطقه های تهران را بررسی کرده و اگر قصد رهن خانه با ۶۰۰ میلیون دارید، می توانید در استاد معین یک واحد با متراژ ۶۵ متری  را با رهن کامل اجاره کنید. اگر مهرآباد جنوبی را در زیر نظر گرفته اید یک واحد ۷۸ متری که ۱۹ سال از  ساخت گذشت باشد را می توانید  با ۶۰۰ میلیون رهن کنید.

اگر واحدی با متراژ ۹۵متر در جوادیه را مد نظر دارید، یک واحد ۳ سال پیش ساخت شده است را با پول پیش ۶۰۰ میلیون برای اجاره آگهی شده است. واحد دیگری در زیباشهر دارای امکاناتی که به گفته آگهی دهنده  ۶۰ متر یک خواب بهترین طبقه امکانات ‎ گاز رو میزی ، سالن اجتماعات ، دوربین مداربسته، سه لاین آسانسور , آسانسور باری ، شوتینگ زباله ، پارکینگ، انباری ‎، بالکن، کمد دیواری،غرق در نور، نگهبان ۲۴ ساعته ، سیستم اعلام اطفاء حریق، برق اضطراری، دارای دکل اینترنتی شاتل و دسترسی آسان به اتوبان های حکیم ، همت،باکری ، آیت الله کاشانی و... دسترسی آسان به مراکز خدماتی،تفریحی ،فروشگاه های معتبر و ... مناسب خانواده و مجرد، با رهن کامل ۶۰۰ میلیونی در  زیباشهر قیمت گذاری شده است. ‎

برای راحتی شما جدولی را تهیه کرده تا بدانید  اجاره یک واحد ۵۸ تا ۹۵ متری در مناطق تهران با امکانات متفاوت و با بودجه۶۰۰ میلیونی برای رهن کامل کجا می توانید گزینه ایده آل خود را پیدا کنید. با توجه به سال ساخت، منطقه و برخورداری از امکاناتی مانند آسانسور،پارکینگ و انباری قیمت ها متغیر است.

توجه داشته‌ باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در تهران برای اجاره گذاشته شده، اقتصادآنلاین دخل و تصرفی در قیمت ها ندارد و نرخ ها ذکر شده قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت‌هل در هر منطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و... متفاوت خواهد بود.

خانه‌هایی که می‌توان با  600 میلیون رهن کرد

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج