۱۳۵۵۴۳۹
۸۴۷۳
۸۴۷۳
پ

ثروت بریتنی اسپیرز چقدر است؟

بعد از طلاق بین بریتنی اسپیرز و سام اصغری، شایعات درباره توافق مالی آن‌ها ادامه دارد. شاهزاده دنیای موسیقی و دختر پول‌ساز صحنه‌ها اگرچه سال‌هاست کار حرفه‌ای را دنبال نمی‌کند، همچنان ثروتمند است.

خبرفوری: بعد از طلاق بین بریتنی اسپیرز و سام اصغری، شایعات درباره توافق مالی آن‌ها ادامه دارد. شاهزاده دنیای موسیقی و دختر پول‌ساز صحنه‌ها اگرچه سال‌هاست کار حرفه‌ای را دنبال نمی‌کند، همچنان ثروتمند است.

اما ثروتی که بریتنی اسپیرز با کمک‌های شوهرش و انبوه هوادارانی به دست آورده است که از او حمایت کردند تا «قیمومیت» پدرش را لغو کند و اختیار اموالش را دوباره به دست بگیرد، چقدر است؟

جدایی بریتنی اسپیرز و سام اصغری رخدادی تلخ نه‌فقط برای این دو، بلکه برای همه آن‌هایی است که گمان می‌کردند زندگی پرتلاطم این ستاره موسیقی به آرامشی رسیده است که می‌توان امیدوار بود او را دوباره به اوج صحنه موسیقی برگرداند.

شایعاتی به گوش می‌رسد که شرکت سونی با پیش‌پرداخت خوب ۴ میلیون پوندی (۵ میلیون دلاری) می‌خواهد بریتنی را به صحنه بازگرداند.

طبق آخرین برآوردهای فوربس، دارایی خالص بریتنی ۶۰ میلیون دلار است. او که هنوز درآمد هنگفتی از فروش آهنگ‌های قدیمش دارد، بخشی از ثروتش را در مبارزه حقوقی با پدرش از دست داد که به مدت ۱۳ سال اختیار اموال او را داشت.

بریتنی در سال‌های اوج فعالیت یک ماشین پول‌ساز بود. او فقط از تور و فروش موزیک در سال ۲۰۰۲  چهل میلیون دلار درآمد داشت. حتی در سال‌هایی که به‌دلیل مشکلات حقوقی و بیماری فعالیت چندانی نداشت نیز درآمد خوبی داشت. به گزارش فوربس، او در سال ۲۰۱۷ از فروش موسیقی و شرکت در برنامه اکس‌فاکتور ۳۴ میلیون دلار درآمد داشت.

در آن زمان، به گزارش نیویورک تایمز، سهم بریتنی از درآمد میلیون دلاری، هفته‌ای ۲۰۰۰ دلار پول‌ توجیبی بود.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج