۱۳۵۵۶۸۱
۲۷۶۱
۲۷۶۱
پ

اظهارات امام جمعه تهران درباره بی‌حجابی، حرام خواری و هرزگی

رییس ستاد امر به معروف تاکید کرد که برای ملت ایران مشاهده بی حجابی، حرام خواری، بی بندوباری، هرزگی و فحشا خجالت‌آور است.

جماران نوشت: رییس ستاد امر به معروف تاکید کرد که برای ملت ایران مشاهده بی حجابی، حرام خواری، بی بندوباری، هرزگی و فحشا خجالت‌آور است.

کاظم صدیقی، خطیب جمعه تهران با تأکید براین که دفاع مقدس تحول و دگرگونی بزرگی را در کشور ایجاد نمود، اظهار گرد: پیش از انقلاب اسلامی مملکت را به توسری خوردن از بیگانگان عادت داده بودند و این تفکر خائنانه را جا انداخته بودند که اسلام توان مدیریتی ندارد و قدرت را باید به دست هر فاسد، فاسق و خودفروخته به بیگانگان داد، ولی نباید علما حق دخالت در امور و شئون زندگی مردم و سیاست و مدیریت جامعه را داشته باشند.

وی تصریح کرد: یکی از کارهای مهمی که امام حسن عسکری علیه السلام برای جامعه معتقد به اسلام ناب به عنوان سیره و فرهنگ القاء کردند، مراجعه مردم به علما و مراجع مورد اعتماد ولی امر بود.

وی ضمن تبیین بیانات نورانی امام حسن عسکری علیه السلام گفت: امام علیه السلام می فرمایند؛ «وَاَمّا مَنْ کانَ مِنَ الفُقَهاءِ صَائِنا لِنَفْسِهِ حافِظاً لِدینِهِ مُخالِفاً لِهَواهُ مُطیعاً لِاَمرِ مَولاهُ فَلِلْعَوامِ اَنْ یُقَلِّدُوهُ»، هر یک از فقها که بر نفس خود مسلّط باشند و دین خود را حفظ کنند و با هوای نفس خود مخالفت ورزد و امر خدا را اطاعت کند، بر همگان واجب است که از او تقلید نمایند.

سخنران محفل معارفی حرم مطهر در تشریح معانی «صَائِنا لِنَفْسِهِ و حافِظاً لِدینِهِ»، آن را عالم با تقوا و خدا ترس مبارز و انقلابی و فساد ستیز دانست و گفت: عالمی حافظ دین است که نگهبانی و دیدبانی لشگر امام زمان(عج) را بر عهده گرفته، حضور انقلابی در میدان مقابله با دشمنان دین داشته باشد، به مسائل و مشکلات جامعه توحیدی اشراف و در پیشبرد اهداف توحیدی اسلام دارای برنامه و مدیریت کامل و اثرگذار باشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، به فرازهایی از بیانات مهم و نورانی نائب امام زمان و زعیم عالم تشیع امام خامنه‌ای در دیدار با یادگاران دوران دفاع مقدس اشاره نمود و اذعان داشت: دفاع مقدس از چند زاویه باید مورد مطالعه قرار گیرد؛ چرا که دفاع مقدس، دفاع ملت از انقلاب، جمهوری اسلامی و تمامیت ارضی کشور بود.

صدیقی با تأکید براین که دفاع مقدس تحول و دگرگونی بزرگی را در کشور ایجاد نمود، اظهار داشت: پیش از انقلاب اسلامی مملکت را به توسری خوردن از بیگانگان عادت داده بودند و این تفکر خائنانه را جا انداخته بودند که اسلام توان مدیریتی ندارد و قدرت را باید به دست هر فاسد، فاسق و خودفروخته به بیگانگان داد، ولی نباید علما حق دخالت در امور و شئون زندگی مردم و سیاست و مدیریت جامعه را داشته باشند.

وی ضمن تصریح بر این که امام خمینی(ره)، آیه شریفه «وَلَنْ یَجْعَلَ اللَّهُ لِلْکَافِرِینَ عَلَی الْمُؤْمِنِینَ سَبِیلًا» را به ظهور و بروز رساندند، افزود: امام خمینی(ره) عملا برای دفاع از انقلاب که دفاع از صیانت از عزت و هویت ایرانی، مدیریت دینی و سبک زندگی اسلامی و ندای عزتمندی اسلام و مسلمین بود، پای به میدان گذاردند.

صدیقی با بیان این که برای ملت ایران مشاهده بی حجابی، حرام خواری، بی بندوباری، هرزگی و فحشا خجالت‌آور است، خاطرنشان کرد: دفاع مقدس سرشار از جوشش غیرت دینی جوانان این مرز و بوم و در سایه سار برکت تربیت در فرهنگ مسجد و حضور علما به عنوان شمع فروزان راه معرفت بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج