اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۵۶۷۵۹
۲۰۷۳
۲۰۷۳
پ

پیام تسلیت امیرعبداللهیان به عراق

حسین امیر عبداللهیان، وزیر خارجه ایران در پیامی به فؤاد حسین، وزیر خارجه عراق، درگذشت شماری از شهروندان عراقی در حادثه آتش سوزی در نینوا را تسلیت گفت.

میدل ایست نیوز: حسین امیر عبداللهیان، وزیر خارجه ایران در پیامی به فؤاد حسین، وزیر خارجه عراق، درگذشت شماری از شهروندان عراقی در حادثه آتش سوزی در نینوا را تسلیت گفت.

پیام تسلیت امیرعبداللهیان به عراق

براساس بیانیه وزارت خارجه ایران، در این پیام آمده است: با کمال تأسف و تأثر، کشته و مجروح شدن جمع زیادی از برادران و خواهران عزیز عراقی در حادثه آتش سوزی شب گذشته در منطقه حمدانیه استان نینوای عراق را به جنابعالی، دولت، ملت و مراجع عظام کشور همسایه و برادر عراق بویژه به خانواده‌های داغدار جانباختگان تسلیت می‌گویم.

امیر عبداللهیان افزود: از خداوند بزرگ و حکیم، برای درگذشتگان این حادثه تلخ و ناگوار، رحمت و غفران واسعه الهی، برای مجروحان شفای عاجل و برای خانواده‌های مصیبت دیده صبر و شکیبائی مسئلت می‌کنم.

وزیر خارجه ایران تصریح کرد: در پایان یادآور می شوم که مراکز امدادی و درمانی جمهوری اسلامی ایران برای مساعدت به آسیب‌دیدگان و مجروحان این حادثه آمادگی دارند.

ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت خارجه ایران نیز امروز در بیانیه ای این حادثه را تسلیت گفته بود. پیش از این دفاع مدنی عراق از جان باختن 114 تن و زخمی شدن حدود 200 تن در آتش‌سوزی در یک تالار عروسی در شهر حمدانیه در استان نینوای عراق خبر داد.

دفاع مدنی عراق با صدور بیانیه‌ای تأکید کرد که ساختمان سالن از مواد خلاف استانداردها ساخته شده و به همین علت پیش از این پرونده آن به دستگاه قضائی ارجاع داده شده بود. این سازمان افزود که علت حادثه استفاده از وسایل آتش‌زا در مراسم جشن بوده که باعث آتش‌سوزی در ساختمان و سرایت سریع آتش به سراسر تالار شده است.


 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج