۱۳۵۶۷۷۹
۷۴۳۲۹
۷۴۳۲۹
پ

خط و نشان فرمانده بلندپایه ارتش

فرمانده نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه دزدان بین‌المللی جرأت نزدیک شدن به کشتی‌های ایران را ندارند گفت: با امام زمان(عج) و شهدایمان عهد می‌بندیم که همه قله‌ها را فتح می‌کنیم و دشمنان‌مان را زیر پا لگدمال خواهیم کرد.

تسنیم: فرمانده نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه دزدان بین‌المللی جرأت نزدیک شدن به کشتی‌های ایران را ندارند گفت: با امام زمان(عج) و شهدایمان عهد می‌بندیم که همه قله‌ها را فتح می‌کنیم و دشمنان‌مان را زیر پا لگدمال خواهیم کرد.

خط و نشان فرمانده بلندپایه ارتش

امیر دریادار شهرام ایرانی امروز در مراسم یادواره ۳ هزار و ۲۶۵ شهید سرباز استان گیلان و چهل و دومین سالروز شهادت شهید امیر سرلشکر سید موسی نامجو در شهرستان بندرانزلی اظهار داشت: امروز همه ما وامدار خون سرخ شهدای عزیز و ایثارگران هستیم.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و هفته دفاع مقدس تصریح کرد: مسیر پرتلاطمی را پشت سر گذاشتیم؛ مسیری که خون پاک شهدا روشنگر آن بوده است البته شهدا در کنارمان هستند و هرجا که از شهدا یاد کردیم به کمک‌مان آمدند.

امیر دریادار ایرانی خاطرنشان کرد: هجمه‌ها و توطئه‌های دشمنان بسیار است اما نظام مقدس جمهوری اسلامی در سایه تربیت دینی و فرهنگ ایرانی-اسلامی در همان لحظه، نقشه دشمن را نقش برآب می‌کند.

وی با بیان اینکه عنصر وحدت از زمان امام راحل بین نیروهای مسلح، اقوام و مذاهب مختلف ایران نهادینه شده است تصریح کرد: کشوری‌ که ادعای ابرقدرتی دارد امروز به دزدی بین‌المللی روی آورده است و اقدام به دزدیدن کشتی‌های نفتکشی می‌کند که تحت اسکورت نیستند و این دزدی نشانه افول است اما جرأت نزدیک شدن به کشتی‌های ایران را ندارند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: دشمن تصور می‌کند سردار دلها را از ملت ایران گرفته است در حالی‌که ایشان هنوز کنارمان است و سکوهای ساخته شده توسط ایشان وجود دارد و ساکنان آن سکوها بر جای خود مستقر هستند و بین این سکوها پل ارتباطی برقرار است و دشمن نتوانسته حتی یکی از این سکوها را شناسایی کند چه برسد به زدن آن‌ها.

امیر دریادار ایرانی با بیان اینکه دشمن جرأت سینه به سینه ایستادن ندارد اما با روی آوردن به کارهای پست، سعی دارد از پشت خنجر بزند افزود: پس ما باید بیدار و هوشیار باشیم؛ رهبر معظم انقلاب هم فرمودند که نباید دست از تلاش برداریم.

وی به اهتزاز پرچم نظام مقدس جمهوری اسلامی در اقیانوس‌ها به‌دست جوانان این مرز و بوم اشاره و بیان کرد: همرزمان من همه در همین خاک آموزش دیدند و بر سکوهایی که صفر تا صد ساخت ایران بود، نشستند و به دریاها زدند، این همت و اراده حاصل همان تربیت دینی است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با تاکید بر اینکه‌ مشکلات زیاد است اما همه جا وجود دارد گفت: اگر امروز دشمن برای جداسازی گوشه گوشه این سرزمین طرح‌ریزی می‌کند به این خاطر است که زورش به ما نمی‌رسد.

امیر دریادار ایرانی ادامه داد: جوانان دلاوری از سپاه، ارتش و فراجا محکم ایستادند و جانشان را تقدیم نظام، مردم و پرچم‌شان کردند، ما نیز خواهیم ایستاد و با امام زمان(عج) و شهدایمان عهد می‌بندیم که همه قله‌ها را فتح می‌کنیم و دشمنان‌مان را زیر پا لگدمال خواهیم کرد.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج