اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۵۷۱۴۸
۱۹۴۲
۱۹۴۲
پ

دستاوردهای موشکی و شناورهای ایران در راه روسیه

امیر محمدرضا آشتیانی با اشاره به اهمیت حضور در نمایشگاه‌های بین المللی نظامی گفت: حضور در این نمایشگاه‌ها بر تعاملات تجاری، اقتصادی و صادرات تاثیر بسیاری دارد.

فارس نوشت: امیر محمدرضا آشتیانی با اشاره به اهمیت حضور در نمایشگاه‌های بین المللی نظامی گفت: حضور در این نمایشگاه‌ها بر تعاملات تجاری، اقتصادی و صادرات تاثیر بسیاری دارد.

امیر محمدرضا آشتیانی، وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، در مورد اهداف شرکت در نمایشگاه ARMY۲۰۲۳ روسیه گفت: در نمایشگاه هایی که براساس برآوردها تردد زیادی در آن وجود، کشورهای متعددی در آن شرکت می‌کنند و نمایشگاه نیز از سطح بالایی برخوردار است حضور پیدا می‌کنیم و علاوه بر بهره‌برداری از تجهیزات و تسلیحاتِ به نمایش آمده، تجهیزات خودمان را نیز ارائه می‌کنیم.

وی افزود: این اقدامات در تعاملات تجاری، اقتصادی و صادرات تاثیر زیادی دارد و سعی می‌کنیم حتما در این نمایشگاه‌ها حضور داشته باشیم.

نمایشگاه ARMY۲۰۲۳ روسیه دوشنبه (۲۳ مردادماه) برگزار شد که در جریان آن پرنده‌های ایرانی (شاهد-۱۲۹ و مهاجر-۶ تا کوثر و یاسین)، موشک‌های ایرانی (نمایش ابابیل برای اولین‌بار) و شناورهای ایرانی (از دنا و ذوالفقار تا فاتح و حیدر) به نمایش گذاشته شد.

سردار سید حمزه قلندری، رئیس امور بین‌الملل وزارت دفاع، گفته بود: «پس از رفع محدودیت های ظالمانه‌ای علیه کشور در اکتبر ۲۰۲۰ که در حوزه فروش و خرید تجهیزات و تسلیحات نظامی شکل گرفته بود. ما شاهد اقبال گسترده کشورهای مختلف به صنعت دفاعی ایران بودیم. کشورهای مختلف بیشتر خواستار و خواهان نقش‌آفرینی جمهوری اسلامی ایران در تولیدات مشترک هستند.»

آشنایی کشورهای مختلف با سطح فناوری‌های ایرانی باعث شد تا با اختلاف این فناوری‌ها نسبت به آنچه خود در اختیار دارند، آن‌ها را به همکاری با ما ترغیب کند. نکته دیگری که شاید ما نتوانیم آن را به طور آشکار اعلام کنیم این است که کشورهایی به دنبال خرید تجهیزات و تسلیحات ایرانی هستند که خودشان جزو نامداران این عرصه هستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج