۱۳۵۷۴۵۴
۱۱۸۱
۱۱۸۱
پ

رپورتاژ آگهی

با مورد استفاده ترین وسایل بچه ها در مدرسه آشنا شوید

والدین در تب و تاب خرید لوازم مدرسه و لوازم تحریر برای فرزندان خود هستند. مهم نیست که چندبار تا به حال خرید لوازم تحریر را تجربه کرده‌اید، شما هنوز هم نیاز دارید تا با پر استفاده‌ترین لوازم مدرسه آشنا شوید و یا مروری بر آنها داشته باشید تا چیزی از قلم نیفتد!

با مورد استفاده ترین وسایل بچه ها در مدرسه آشنا شوید

ماه خوش مهر نزدیک است و بوی پاییز را می‌توان از حالا حس کرد! مدارس آغاز به فعالیت می‌کنند و بچه‌ها دوباره به کلاس‌های درس راهی می‌شوند. به راستی که آغاز سال تحصیلی هم برای دانش‌آموزان و هم برای والدین کمی سخت است! والدین در تب و تاب خرید لوازم مدرسه و لوازم تحریر برای فرزندان خود هستند. مهم نیست که چندبار تا به حال خرید لوازم تحریر را تجربه کرده‌اید، شما هنوز هم نیاز دارید تا با پر استفاده‌ترین لوازم مدرسه آشنا شوید و یا مروری بر آنها داشته باشید تا چیزی از قلم نیفتد!

ما در این مطلب سعی به معرفی مورد استفاده‌ترین وسایل مدرسه برای بچه‌ها را داریم تا هم به والدین تازه کار و هم به والدین با تجربه کمک کنیم تا فرزندان خود را در آماده‌ترین شرایط به مدرسه ببرند! با ما همراه باشید.

انواع مداد

با مورد استفاده ترین وسایل بچه ها در مدرسه آشنا شوید

بدون شک مداد اولین وسیله‌ای است که برای شروع سال تحصیلی به ذهن هر کسی می‌رسد. مداد در مدارس ابتدایی بیشترین استفاده را دارد و تقریبا برای هر فعالیتی از آن استفاده می‌شود. تقریبا در همه مدارس ابتدایی، استفاده از مداد امری حتمی است و فرزند شما باید اول از هر چیزی روش استفاده از مداد را یاد بگیرد. اتودها و مداد نوکی‌ها با اینکه انتخاب بهتری هستند اما مناسب برای دانش‌آموزان دوره ابتدایی نیستند. در هنگام انتخاب یک مداد مناسب شما باید به کیفیت ساخت آن و درجه سختی آن توجه کنید. مداد یکی از موارد مصرفی مهم است و ما به شما پیشنهاد می‌کنید که این قلم را به طور پکی و چند عدی خریداری کنید تا در وقت و هزینه شما صرفه‌جویی شود.

شما همین حالا می‌توانید لوازم تحریر لازمه مثل مداد، پاک کن و دستگاه منگنه را به روش آنلاین از سایت دیجی کالا خریداری کنید و در کمترین زمان آنها را درب منزل خود تحویل بگیرید!

دفتر مشق و تمرین

یکی دیگر از اقلام لازمه برای مدرسه دفتر مشق و تمرین است. بدون شک همگی ما در دوران بچگی از آنها استفاده کردیم و حس خوب نوشتن در یک دفتر مشق نو و جدید را تجربه کرده‌ایم! پایه یادگیری و آموزش کودکان در داشتن دفتر مشق و تمرین خلاصه می‌شود و آنها با استفاده از دفتر مشق و تمرین است که می‌توانند دانش خود را افزایش دهند و چیزهای جدید بیاموزند. دفترهای مشق و تمرین نیازمند هستند که دارای کیفیت بالا باشند و در ساخت آنها از کاغذ با کیفیت استفاده شده باشند تا دوام بیشتری داشته باشند و به راحتی پاره نشوند. دفتر یک اقلام مصرفی دیگر است که فرزند شما نیاز دارد آنها را در هر زمان در دسترس داشته باشد پس ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که دفترهای مشق و تمرین را به صورت پکی و تعدادی خریداری کنید.

پاک کن

مدرسه و کلاس درس جایی برای تمرین و یادگیری است. ممکن است گاهی مواقع هنگام یادگیری و تمرین، دانش‌آموزان مرتکب به اشتباه در تمرینات خود شوند. پاک کن برای همین زمان‌ها است تا اشتباهات در تمرینات و نوشته‌ها را پاک کند! انتخاب کردن یک پاک کن با کیفیت و مناسب می‌تواند یکی از بهترین لوازم مدرسه برای فرزندان شما باشد و آنها می‌توانند با اعتماد به نفس بیشتر راه‌های مختلف را امتحان کنند و از اشتباهات خود درس بگیرند. پاک کن یکی از چندین لوازم مدرسه مصرفی است که ممکن است در هر زمانی گم شوند و یا تمام شوند. بهترین پیشنهاد این است که شما پاک کن را به صورت پکی و تعدادی خریداری کنی تا همیشه جایگزینی برای پاک کن‌های قبلی داشته باشید.

کوله پشتی

با مورد استفاده ترین وسایل بچه ها در مدرسه آشنا شوید

تجسم کردن مدرسه و آغاز سال تحصیلی بدون داشتن کوله پشتی ممکن نیست! همراه داشتن کوله پشتی مناسب می‌تواند بسیاری از فعالیت‌های مدرسه را برای دانش آموزان راحت‌تر کند. فرزندان شما با داشتن یک کوله پشتی با کیفیت می‌توانند وسایل مدرسه خود را راحت‌تر حمل کنند و حتی کتاب‌ها و دفترهای خود را در قسمت‌های مختلف کوله خود نگه‌داری کنند تا دسترسی به آنها راحت‌تر شود. در هنگام انتخاب یک کوله پشتی و کیف مناسب برای مدرسه، شما باید به کیفیت ساخت آن و ضد آب بودن پارچه آن توجه کنید تا دوام بیشتری را داشته باشند و به راحتی پاره نشود.

شما هم‌اکنون می‌توانید به سایت دیجی کالا بروید و لوازم تحریر مورد علاقه فرزندان خود را به روش اینترنتی با مشاهده روش ارسال دیجی کالا خریداری کنید و در کمترین زمان آنها را تحویل بگیرید.

خودکار

دانش‌آموزان پایه‌های ابتدایی معمولا نوشتن با خودکار را در سال‌های تحصیلی نخست یاد می‌گیرند. خودکار یک ابزار نوشتاری پیشرفته است که دانش آموزان با استفاده از آن سعی می‌کنند که بدون داشتن غلط املایی، یک متن را بنویسند. خودکارهایی با رنگ‌های مختلف می‌تواند کمک بسیار زیادی به دانش آموزان هنگام نوت برداری کند و آنها می‌توانند با استفاده از رنگ‌های مختلف، نوت‌های خود را بخش‌بندی کنند. در هنگام انتخاب کردن خودکار مناسب، به کیفیت جوهر و ساخت آن دقت داشته باشید چراکه خودکارهای بی کیفیت دیرتر خشک می‌شوند و باعث کثیف شدن لباس و دفترهای فرزند شما می‌شوند. خریدن یک پک شش عددی یا بیشتر از خودکار می‌تواند برای سال‌های تحصیلی زیادی کافی باشد و هزینه کمتری را برای شما دارا باشد.

کلام آخر

‎‌این مطلب لیستی از لوازم مدرسه و لوازم تحریر مختلفی بود که جزو پر استفاده‌ترین وسایل مدرسه هستند. برای پایه‌های تحصیلی بالاتر، دانش‌آموزان و دانشجویان به لوازم پیشرفته‌تری نیاز دارند که ما سعی می‌کنیم در مطلب دیگری آنها را به شما معرفی کنیم. نکته کلیدی خرید لوازم تحریر توجه داشتن به کیفیت آنها و برند تولید آنها است چراکه این نوع لوازم تحریر و وسایل عمر بیشتری دارند و دیرتر خراب می‌شوند. این مطلب لیستی از مجبوب‌ترین لوازم مدرسه و لوازم تحریر بود که ما سعی داشتیم در کنار معرفی کردن آنها در قالب یک چک لیست، توضیحات کوتاهی در مورد اهمیت و نوع خرید آنها به شما ارائه دهیم. از همراهی شما متشکریم!

نویسنده: امیرحسین نظری

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج