اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۵۷۵۱۴
۱ نظر
۱۲۵۴۰
۱ نظر
۱۲۵۴۰
پ

چرا هیچ شغلی مثل شغل فرهنگیان نیست

مدیرکل دفتر امور مجلس وزارت آموزش و پرورش، تزکیه و تربیت را دو اصل مهم در آموزش و پرورش خواند و افزود: برای همه فعالیت‌ها در حوزه آموزش و پرورش نگاه ویژه و تربیتی باید داشته باشیم.

تیترکوتاه: تزکیه و تربیت مهمترین اصول در آموزش و پرورشبه گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کیش، حامد صبوری، آموزش و پرورش را دستگاه انسان ساز نام برد و گفت: پیشرفت هر کشوری با آموزش و پرورش رقم می‌خورد و پایه اصلی تحول هر کشور نیز آموزش و پرورش است.

وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی که معلمان را معماران آینده کشور یاد کردند، گفت: هیچ شغلی فرصت مناسب تربیتی که فرهنگیان در زمینه تعلیم و تربیت در اختیار دارند را ندارد و فرهنگیان توانمند باید اعتماد عمومی مردم به دستگاه تعلیم و تربیت را برای رشد و پرورش دانش آموزان به کار گیرند.

مدیرکل دفتر امور مجلس وزارت آموزش و پرورش، منطقه آزاد کیش را به جهت توسعه یافتگی، وجود زیربنا‌ی شهری مناسب و آمد و شد فراوان مردم از فرهنگ‌های مختلف تاثیر پذیر دانست و اشاره کرد: وظیفه ما اثر گذاری مثبت در راستای تعلیم و تربیت اسلامی است و فرهنگیان در راستای محقق شدن این امر وظیفه خطیری برعهده دارند.

صبوری، گفت: متاسفانه آموزش محور بودن، نگاه والدین و دانش آموزان را به سمت آموزش و نمره سوق داده است و با این وضعیت مدرسه و معلمی موفق است که دانش آموزان را به سمت و سوی مسائل تربیتی و مذهبی در مناسبت‌های مختلف سوق دهد.

وی وظیفه معلمان را شناساندن راه و روش درست به دانش آموزان برشمرد و افزود: مدارس منطقه آزاد کیش باید با سیره واقعی شهدا آمیخته شود و در این حوزه می‌توان با دعوت از رزمندگان سخنور براساس منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی انجام شود.

مدیرکل دفتر امور مجلس وزارت آموزش و پرورش با اشاره به سه محور اصلی تعلیم و تربیت، فضا، معلم و محتوا، بر تقویت آن‌ها براساس سند تحول بنیادین تاکید کرد و افزود: از نظر فضا‌های آموزشی باید به سمت و سوی احداث مجتمع‌های آموزشی بزرگ حرکت کنیم و در این زمینه  نیازمند حمایت و همکاری سازمان منطقه آزاد کیش، خیران و وزارت آموزش و پرورش هستیم.

مدیر آموزش و پرورش منطقه آزاد کیش نیز در این جلسه با قدردانی از زحمات و توانمندی‌های فرهنگیان و کارکنان آموزش و پرورش کیش، به مشکلات معلمان و هزینه‌های زندگی و معیشتی آنان اشاره کرد و بر ارائه راهکار‌های عملی، حمایت مجلس برای رفع این مشکلات تاکید کرد.

جلسه شورای اداری آموزش و پرورش با حضور مدیرکل دفتر امور مجلس وزارت آموزش و پرورش، صالح بهرام پور مدیر آموزش و پرورش منطقه آزاد کیش، معاونان و کارشناسان اداره آموزش و پرورش برگزار شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      چراپس حقوق معلمین پایین است؟که کسی انگیزه نداره بره فرهنگیان.مگر بازور

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج