adexo3
۱۳۵۷۹۵۷
۳۲۹۷
۳۲۹۷
پ

جزئیات خنثی‌سازی بمب‌گذاری‌های تهران، از زبان وزیر اطلاعات

جزئیات خنثی‌سازی بمب‌گذاری‌های تهران، از زبان وزیر اطلاعات:دشمنان می‌خواستند در ایام اربعین ۳۰ بمب به‌صورت همزمان در تهران منفجر کنند

تسنیم: جزئیات خنثی‌سازی بمب‌گذاری‌های تهران، از زبان وزیر اطلاعات:دشمنان می‌خواستند در ایام اربعین ۳۰ بمب به‌صورت همزمان در تهران منفجر کنند

اسماعیل خطیب، وزیر اطلاعات: دشمنان و گروهک‌ها کارگاه‌هایی به‌منظور ساخت بمب‌ و... در داخل کشور نیز فعال کردند. این کارگاه‌ها در شهرهای مختلف شناسایی و عوامل آن دستگیر شدند. در ایام اربعین می‌خواستند ۳۰ بمب به‌صورت همزمان در تهران منفجر کنند که در اطلاعیه وزارت اطلاعات بدان اشاره‌ شد. ازجمله می‌خواستند در مسیر راهپیمایی و الباقی را در سایر مکان‌های عمومی منفجر کنند. بمب‌ها زمان‌دار بود و با موبایل منفجر می‌شد.

دشمنان در این رابطه به دنبال ایجاد کشته‌سازی بودند و اطلاعیه‌هایی نیز آماده کرده بودند که در آن آمده بود این کشته‌سازی به‌تلافی کشته‌های اغتشاشات است تا به‌ نظام نسبت دهند. تعداد زیادی از دستگیرشدگان از گروهک‌های تکفیری و تجزیه‌طلب بودند که در کشورهای منطقه آموزش‌دیده بودند.

دشمنان در بازه زمانی هشتم مهر ماه تلاش داشتند تا چند مولوی، پاسدار، قاضی و... را در کشور ترور کنند و طرفین را مقصر این حادثه جلوه دهند و به اختلافات قومی و مذهبی دامن بزنند.

دشمنان به دنبال ناامن کردن مرزهای شرقی کشور هستند و لازم است علمای شیعه، اهل سنت و مسئولان هوشیار باشند.

دشمنان به دنبال تداوم فتنه‌گری تا زمان برگزاری انتخابات هستند تا اختلافات درونی و اغتشاشات جدید به وجود آورند. همه باید برای برگزاری امن انتخابات تلاش کنند تا همگرایی‌ها تداوم پیدا کند و از تداوم فتنه‌گری جلوگیری شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج