۱۳۵۸۱۱۲
۱۸۲۴
۱۸۲۴
پ

ماجرای شلیک مرگبار یک مرد به دوستش

مرد بدهکار در درگیری با دوستش او را هدف گلوله قرار داده و به قتل رسانده بود.

اعتماد آنلاین: مرد بدهکار در درگیری با دوستش او را هدف گلوله قرار داده و به قتل رسانده بود.

ماجرای شلیک مرگبار  یک مرد به دوستش

دادگاه مردی را که با شلیک گلوله دوستش را کشته و در باغ دفن کرده بود، به قصاص محکوم کرد. متهم یک سال قبل به خاطر اختلاف مالی 150 میلیون تومانی با دوستش به نام فرهاد او را به قتل رساند و جسدش را در انتهای باغش دفن کرد.

ابتدا همسر فرهاد به پلیس گزارش داد شوهرش گم شده است. او گفت: همسرم صبح برای کار از خانه بیرون رفت. گفته بود غروب با دوستش رضا قرار دارد و می‌خواهد طلبش را از او بگیرد اما دیگر به خانه برنگشت.

پلیس رضا را بازجویی کرد؛ اما او منکر هرگونه صحبتی با فرهاد شد. با این حال ردزنی موبایل رضا نشان داد او و فرهاد در یک محل بوده‌اند. به این ترتیب رضا بازداشت شد و در نهایت به قتل اعتراف کرد. او گفت: فرهاد از من 150 میلیون تومان طلب داشت و گفت پولش را می‌خواهد. روز حادثه قرار بود چک به او بدهم. چک‌ها را آماده کردم و تحویل دادم؛ اما فرهاد قبول نکرد و گفت باید سوییچ ماشینم را هم بدهم چون به من اعتماد ندارد. سر این موضوع با او درگیر شدم و با شلیک گلوله او را کشتم. بعد جسدش را در انتهای باغ دفن کردم.

با تکمیل تحقیقات و صدور کیفرخواست، پرونده برای رسیدگی به دادگاه ارسال شد. در جلسه رسیدگی اولیای دم در جایگاه حاضر و خواستار مجازات قصاص برای متهم شدند. وقتی نوبت به متهم رسید، اتهام را رد کرد و گفت: من قصد قتل نداشتم. نمی‌خواستم فرهاد را بکشم. اسلحه را از مدت‌ها قبل داشتم. اصلاً برای این کار نخریده بودم. روز حادثه فکر می‌کردم اسلحه خالی است؛ وقتی با فرهاد درگیر شدم، با خودم گفتم اگر اسلحه را نشان بدهم می‌ترسد و درگیری را تمام می‌کند اما او حمله کرد و من اصلاً نمی‌دانم چه شد که او را زدم.

در پایان بعد از دفاعیات متهم و وکیل مدافع او، هیات قضات وارد شور شدند و متهم را با توجه به درخواست اولیای دم به قصاص محکوم کردند.

 

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج