اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۵۸۲۰۴
۱۰۱۸
۱۰۱۸
پ

رگبار باران و وزش باد شدید در این استان‌ها

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از کاهش دما و تداوم بارش باران در نقاط مختلف کشور و خیزش گرد و خاک در بعضی استان‌ها خبر داد.

ایسنا نوشت: رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از کاهش دما و تداوم بارش باران در نقاط مختلف کشور و خیزش گرد و خاک در بعضی استان‌ها خبر داد.

صادق ضیاییان افزود: با گذر امواج کم دامنه‌تر از میانی جو روز دوشنبه (۱۰ مهرماه) در برخی مناطق شمال غرب، ارتفاعات زاگرس مرکزی در غرب کشور همچنین در دامنه‌های البرز واقع در استان‌های قزوین و البرز ابرناکی، رگبار پراکنده، گاهی رعد و برق و وزش باد رخ می‌دهد.

وی اضافه کرد: سه شنبه (۱۱ مهرماه) در نیمه شمالی آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی، مناطقی از اردبیل و غرب گیلان و در ارتفاعات کرمانشاه و کردستان رگبارو رعد و برق و وزش باد پیش بینی می.شود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا در ادامه گفت: چهارشنبه (۱۲ مهرماه) علاوه بر اینکه در برخی مناطق غرب، شمال غرب و دامنه‌های جنوبی البرز واقع در استان‌های قزوین و البرز افزایش ابر و بارندگی پیش بینی می‌شود، با نفوذ جریانات شمالی به سواحل دریای خزر بارش همراه با وزش باد و کاهش نسبی دما در استانهای گیلان و مازندران نیز آغاز می.شود در این روز مقدار بارندگی در شمال آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و اردبیل شدت خواهد داشت.

ضیاییان اضافه کرد؛ پنجشنبه (۱۳ مهرماه) در نواحی شمال غرب، سواحل شمالی استان خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی و ارتفاعات البرز بارش و کاهش نسبی دما رخ می‌دهد. در مناطقی از استان گلستان مقدار بارندگی قابل توجه خواهد بود..

رگبار باران و وزش باد شدید در این استان‌ها

به گفته رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا جمعه (۱۴ مهرماه) ابرناکی و بارش در شمال غرب کاهش می‌یابد. در اردبیل و سواحل شمالی بارش به‌صورت پراکنده ادامه خواهد داشت همچنین در دامنه‌های جنوبی البرز واقع در استان‌های البرز، تهران و سمنان افزایش ابر، رگبار پراکنده و وزش باد همراه با کاهش نسبی دما انتظار می‌رود.

وی با اشاره به وزش باد شدید در برخی استان‌ها اظهار کرد:از بعد از ظهر دوشنبه و روز سه شنبه در برخی نقاط استان‌های واقع در شمال غرب، غرب، مرکز و استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی و روزهای پنجشنبه و جمعه در شمال شرق و شرق کشور وزش باد شدید گاهی گردوخاک پیش بینی می شود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا اضافه کرد: طی پنج روز آینده در جنوب غرب کشور و غرب خلیج فارس وزش باد شمالی تداوم خواهد داشت. طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه دریای خزر مواج پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده نیز اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۱۱ مهر) کمی ابری، از بعد از ظهر افزایش ابر ، گاهی وزش باد شدید با حداقل دمای ۲۰ و حداکثر دمای ۲۹ درجه سانتیگراد و روز سه‌شنبه ( ۱۲مهر) کمی ابری تا. نیمه ابری ، در بعد از ظهر افزایش باد، گاهی وزش باد شدید با گرد و خاک با حداقل دمای ۱۹ و حداکثر دمای ۲۸ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج