adexo3
۱۳۵۹۲۳۹
۲۵۶۴
۲۵۶۴
پ

ویدئویی از آتش‌سوزی هولناک یک شهرک صنعتی

تعدادی از واحدهای تولیدی در شهرک صنعتی بناب طعمه حریق شد.

ایسنا: تعدادی از واحدهای تولیدی در شهرک صنعتی بناب طعمه حریق شد.

ویدئویی از آتش‌سوزی هولناک یک شهرک صنعتی

بر اثر آتش سوزی گسترده در مجتمع صنعتی جهان همتا سیکلت شهرک صنعتی شهرستان بناب، تعداد زیادی از واحدهای تولیدی این مجتمع در آتش سوختند که این آتش سوزی همچنان ادامه دارد.

این آتش سوزی از حدود ساعت یک بعد از ظهر امروز شروع شد و بخش‌های مختلف این مجتمع، به ویژه خطوط تولید و بخش انبار دچار حریق شده است.

عوامل آتش نشانی و اورژانس از دقایق اولیه این حادثه، در صحنه حاضر شده و در حال اطفاء حریق هستند. علاوه بر آتش نشانان و عوامل امدادی شهرهای همجوار، سپاه و گروه‌های جهادی، سربازان و نظامیان پادگان امام رضا(ع) شهرستان مراغه نیز در حال امداد و کمک به تخلیه باقی مانده محصولات از انبارها هستند. شدت آتش سوزی به قدری زیاد است که دود ناشی از آن از شهرهای همجوار، همچون مراغه و عجب شیر نیز قابل رؤیت است.

رئیس شبکه بهداشت بناب در این خصوص گفت: تاکنون حریق کارخانه تولید موتورسیکلت در شهرستان بناب شش مصدوم برجا گذاشته است. وحید رضایی اظهار کرد: از شش نفر کارگر دچار مصدومیت شده، چهار نفر توسط اورژانس هوایی استان به تبریز منتقل شده‌اند، در این کارخانه حدود ۲۵۰ نفر مشغول کار هستند و علت حادثه در دست بررسی است.

به گزارش امور ارتباطات سازمان‌ آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز، اکبر دشتی معاون عملیات این سازمان با اعلام حضور آتش نشانی تبریز در محل آتش سوزی گفت: با تلاش آتش نشانان، از سرایت این آتش سوزی گسترده به سایر کارخانه‌های اطراف پیشگیری و هم اکنون نیز با مشارکت آتش نشانی تبریز در حال اطفاء حریق است. وی یاد آور شد: گزارش تکمیلی از عملیات اطفاء حریق این حادثه متعاقبا اعلام می‌شود.

وحید رضایی، رئیس شبکه بهداشت بناب: تاکنون، حریق کارخانه تولید موتورسیکلت در شهرستان بناب، ۹ مصدوم برجا گذاشته است. از ۹ نفر کارگر دچار مصدومیت شده، چهار نفر به تبریز اعزام شدند که دو مصدوم توسط اورژانس هوایی استان به تبریز منتقل شدند. ۴ مصدوم دیگر در بیمارستان امام خمینی بناب بستری هستند  و یک مصدوم در عجب شیر بستری است. در این کارخانه حدود هزار نفر مشغول کار هستند.

 

ویدئویی از آتش‌سوزی هولناک یک شهرک صنعتی

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج