adexo3
۱۳۵۹۳۱۸
۸۱۲
۸۱۲
پ

آیا آیفون ۱۵ ریجستر می‌شود؟

درحالی که بعضی از فعالین بازار موبایل در یک ماه اخیر از احتمال رجیستری آیفون ۱۵ می‌گفتند، به نظر می‌رسد چنین خبری نیست و آیفون ۱۵ هم قرار است به سرنوشت آیفون ۱۴ دچار شود.

دیجیاتو: درحالی که بعضی از فعالین بازار موبایل در یک ماه اخیر از احتمال رجیستری آیفون ۱۵ می‌گفتند، به نظر می‌رسد چنین خبری نیست و آیفون ۱۵ هم قرار است به سرنوشت آیفون ۱۴ دچار شود.

آیا آیفون 15 ریجستر می‌شود؟

ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز، خواستار برخورد با عرضه آیفون ۱۴ و ۱۵ شد. این برخورد در استای ممنوعیت واردات تجاری، مسافری و پستی آیفون‌های ۱۴ و ۱۵ است.

به تازگی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز بخشنامه‌ای به دبیر کمیسیون نظارت بر قاچاق کالا و ارز استان تهران صادر کرده که بر این اساس برخورد با عرضه ایفون ۱۴-۱۵ باتوجه به عدم واردات قانونی این دو مدل از برند آیفون در تمام رویه‌های تجاری و مسافری و پستی در دستور کار قرار بگیرد.

در این بخشنامه به برخورد با دانگل‌های آیکاس هم اشاره شده است. این دانگل‌ها وسیله‌ای است که دارندگان آیفون ۱۴ و ۱۵ با استفاده از آن‌ها، می‌توانند از شبکه‌های ارتباطی آنتن دریافت کنند و بدون نیاز به ثبت موبایل خود در شبکه کشور (رجیستری) با دیگران تماس برقرار کنند.

بهمن سال ۱۴۰۱ ابلاغیه‌ای از سوی مدیرکل دفتر واردات گمرک ایران صادر و ورود تلفن همراه با نشان تجاری اپل ۱۴ به صورت همراه مسافر و پستی ممنوع اعلام شد. در این بخشنامه آمده است از تاریخ ۱۴۰۱.۱۲.۱ گوشی تلفن همراه با نشان تجاری اپل مدل ۱۴ و کلیه مدل‌های بعد از آن جزو لیست کالاهای مجاز همراه مسافر و پستی ورودی به کشور نیست.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج