۱۳۵۹۵۰۹
۷۵۵۳
۷۵۵۳
پ

این آپارتمانها زودتر فروش می روند

آن‌طور که واسطه‌گران ملکی می‌گویند، متقاضیان خرید مسکن بیشتر به ملک‌هایی که ارزان تر از متوسط قیمت منطقه قیمت گذاری شده اند راغب هستند

اکوایران: محله پاتریس لومومبا در  مرکز تهران و در منطقه ۲ واقع شده و از شمال با بزرگراه جلال آل احمد، خیابان پاتریس لومومبا و خیابان فروزان فر، از شرق با بزرگراه چمران و از جنوب با خیابان ستارخان و خیابان توحید محدود شده است و با محله‌های ‌کوی نصر، امیرآباد، نصرت، شریعتی، توحید، شهرآرا همسایگی دارد.

یک واسطه‌گر ملکی در این محله، با اشاره به افت اندک قیمت‌ها نسبت به اردیبهشت‌ماه می‌گوید: مشتریان بیشتر به ملک‌هایی که با قیمت پایین تر ازمتوسط منطقه عرضه شده‌اند راغب هستند و این ملک‌ها را اولویت خرید قرار می‌دهند.

به گفته وی، اگر  هر مترمربع مسکن نوساز در اردیبهشت‌ماه، با 150 میلیون تومان معامله می‌شد، هم‌اکنون با 120 میلیون الی 130 میلیون تومان معامله می‌شود.

وی ادامه می‌دهد: شهریورماه سال گذشته هر مترمربع مسکن با قیمت 60 الی 70 میلیون تومان به فروش می‌رسید اما در اردیبهشت سال جاری این رقم دوبرابر شد که البته اکنون، به دلیل رکود بازار مسکن و نیاز مالی مالکان، اندکی افت قیمت داشته است.

در محله پاتریس لومومبا، واحدی 125 متری و 11 سال ساخت، 12 میلیارد و 600 میلیون تومان و واحدی 178 متری و نوساز، 20 میلیارد و 240 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

برای آپارتمانی با 83 مترمربع مساحت و 27 سال عمربنا نیز، 5 میلیارد و 700 میلیون تومان و برای واحدی 99 متری و 9 سال ساخت، 10 میلیارد و 700 میلیون تومان تعیین شده است.

واحدی با 135 مترمربع زیربنا و 3 سال ساخت، 16 میلیارد و 200 میلیون تومان و آپارتمانی با 72 مترمربع زیربنا و 14 سال ساخت، 6 میلیارد و 300 میلیون تومان به فروش می‌رسد.

این آپارتمانها زودتر فروش می روند

 
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج