adexo3
۱۳۵۹۷۸۹
۱ نظر
۱۴۷۹
۱ نظر
۱۴۷۹
پ

کنایه معنادار مهاجری به شورای نگهبان و وزارت کشور

محمد مهاجری، فعال سیاسی به روزنامه آرمان ملی گفت: برخی مسئولان اجرایی و تقنینی کشور علاقه‌ای به گسترش مشارکت ندارند و به نظر من می‌خواهند وضع مجلس فعلی تثبیت شود.

محمد مهاجری، فعال سیاسی به روزنامه آرمان ملی گفت: برخی مسئولان اجرایی و تقنینی کشور علاقه‌ای به گسترش مشارکت ندارند و به نظر من  می‌خواهند وضع مجلس فعلی تثبیت شود.

محمد مهاجری فعال سیاسی اصولگرا در خصوص اختلافات درون جریان اصولگرایان معطوف به انتخابات مجلس پیش‌رو اظهار داشت: از آنجا که برخی پیش‌بینی‌ها از مشارکت پایین در انتخابات حکایت دارد بنابراین اکثر کسانی‌که در انتخابات شرکت خواهند کرد طرفداران اصولگرایانند و آنها خیالشان راحت است که رقیب جدی در انتخابات نخواهند داشت.

محمد مهاجری به «آرمان ملی» گفت: انتخابات یک مسابقه‌ای است که فقط اصولگرایان در آن حضور دارند و طبیعی است که در چنین شرایطی هر کدام از جریانات اصولگرا تلاش می‌کند وزن‌کشی کند که هم‌وزن خود را در این انتخابات تشخیص دهد و هم اینکه سعی کند وزن خود را ارتقا دهد و دعواهایی هم که وجود دارد و من پیش‌بینی می‌کنم تا دو سه ماه آینده گسترش هم پیدا خواهد کرد، دعواهایی است که بین خود اصولگرایان خواهد بود.

وی افزود: این اصولگرایان هم که می‌گویم اصولگرایان غیرمعتدل مثل جریان قالیباف، پایداری و شورای وحدت و شریان است. لذا هر کدام از این جریانات درصدند سهم خود را از این کیک قدرت افزایش دهند.

مهاجری تصریح کرد: برخی مسئولان اجرایی و تقنینی کشور علاقه‌ای به گسترش مشارکت ندارند و به نظر من می‌خواهند وضع مجلس فعلی تثبیت شود.

وی عنوان کرد: از مجلس فعلی فقط ۲ نفر برای انتخابات ثبت‌نام نکردند بنابراین واقعا اگر قرار است همه نمایندگانی که ثبت‌نام کردند در انتخابات مشارکت کنند و قرار نیست اراده‌ای برای افزایش مشارکت مردم شکل بگیرد قانونی در مجمع تشخیص بگذرانند که همین دوره مجلس ۴ سال دیگر هم تکرار شود. چند نماینده‌ای هم که منتقدند را بیرون کنند و از خودشان جایگزین کنند تا این مقدار هزینه انتخابات نکنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حسین

      این مردک نشسته فقط کنایه میزنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج