اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۵۹۸۶۵
۱۷۴۳۸
۱۷۴۳۸
پ

بیانیه حزب‌الله و عربستان درباره وقایع امروزِ اسرائیل

عربستان سعودی در واکنش به درگیری گسترده امروز در اراضی اشغالی فلسطین خواستار خویشتن‌داری طرفین درگیر و توقف فوری اقدامات تنش‌زا شد.

فارس: عربستان سعودی در واکنش به درگیری گسترده امروز در اراضی اشغالی فلسطین خواستار خویشتن‌داری طرفین درگیر و توقف فوری اقدامات تنش‌زا شد.

بیانیه حزب‌الله و عربستان درباره وقایع امروزِ اسرائیل

وزارت امور خارجه عربستان سعودی، بعدازظهر امروز (شنبه)، به درگیری نیروهای مقاومت فلسطین و ارتش رژیم صهیونیستی واکنش نشان داد. ریاض اعلام کرد که این کشور از تحولات و اوضاع بی‌سابقه فلسطین و درگیری گروه‌های فلسطینی با نیروهای اشغالگران اسرائیلی را دنبال می‌کند.

عربستان سعودی در ادامه خواستار «توقف فوری تنش»، «محافظت از غیرنظامیان» و «خویشتن‌داری» در فلسطین اشغالی شد. وزارت خارجه عربستان در عین حال اعلام کرد که این کشور بارها درباره خطر انفجار اوضاع فلسطین به دنبال تداوم اشغالگری، محرومیت مردم فلسطین از حقوق مشروع و تکرار اقدامات تحریک‌آمیز سیستماتیک علیه مقدسات مسلمانان هشدار داده است.

از طرف دیگر حزب‌الله نیز به حمله حماس به اسرائیل اینگونه واکنش نشان داد:

حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای درباره عملیات امروز اعلام کرد: پیامی به جهان عرب و اسلام و کل جامعه بین المللی به ویژه آنهایی که به دنبال عادی سازی روابط با اسراییل هستند. با این دشمن، مسئله فلسطین یک مسئله زنده است که تا پیروزی و رهایی نمی‌میرد.

بیانیه حزب‌الله و عربستان درباره وقایع امروزِ اسرائیل

حزب الله این عملیات گسترده و قهرمانانه را که تاج پیروزی، حمایت الهی و وعده داده شده است را به ملت مقاومت فلسطین تبریک می گوید.

این عملیات پیروزمندانه پاسخی قاطع به جنایات مستمر اشغالگری و تهاجم مستمر به مقدسات، شرف و حیثیت و تاییدی نو بر این است که اراده ملت فلسطین و تفنگ مقاومت تنها گزینه در برابر تجاوز است.

پیامی به جهان عرب و اسلام و کل جامعه بین المللی به ویژه آنهایی که به دنبال عادی سازی هستند. با این دشمن، مسئله فلسطین یک مسئله زنده است که تا پیروزی و رهایی نمی میرد.

مقاومت اسلامی لبنان از نزدیک همگام با تحولات مهم صحنه فلسطین است و شرایط میدانی را با علاقه فراوان دنبال می کند و مستقیماً با رهبری مقاومت فلسطین در داخل و خارج در تماس است و با آن ارتباط مستمری انجام می دهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج