adexo3
۱۳۶۰۳۸۳
۱۸۱۴
۱۸۱۴
پ

هشدار زرد مدیریت بحران به تهرانی‌ها

مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران نسبت به احتمال وقوع وزش باد شدید در استان هشدار داد و گفت: مردم نسبت به استحکام سازه‌های موقت اطمینان حاصل کنند.

تسنیم نوشت: مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران نسبت به احتمال وقوع وزش باد شدید در استان هشدار داد و گفت: مردم نسبت به استحکام سازه‌های موقت اطمینان حاصل کنند.

حامد یزدی‌مهر از تمدید هشدار زرد هواشناسی مبنی بر وزش باد شدید، رگبار و رعد و برق در استان تهران خبر داد و اظهار کرد: طبق اعلام سازمان هواشناسی از عصر دوشنبه ۱۷ مهرماه تا روز پنجشنبه ۲۰ مهرماه وزش باد شدید (گاهی خیلی شدید) در نواحی مستعد خیزش گردوخاک، احتمال کاهش کیفیت هوا و کاهش شعاع دید پیش‌بینی شده است.

یزدی‌مهر گفت: از همه شهروندان به خصوص ساکنان نواحی نیمه‌جنوبی و غربی استان می‌خواهیم نسبت به استحکام سازه‌های موقت اطمینان حاصل کنند و از تردد و پارک خودرو در حاشیه ساختمان‌های نیمه‌کاره و درختان کهنسال بپرهیزند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران نسبت به انجام فعالیت‌های کوه‌نوردی در مدت یاد شده نیز هشدار داد و افزود: از مردم درخواست می‌شود به هیچ عنوان در نواحی مرتفع مانند داربست‌ها، بالابرها و ساختمان‌های بلند مستقر نشوند.

او همچنین بر ضرورت آمادگی دستگاه‌های اجرایی و امدادرسان تاکید کرد و گفت: ابلاغیه هشدار برای دستگاه‌های عضو ستاد بحران ارسال شده است.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج