۱۳۶۰۹۸۴
۶۲۷
۶۲۷
پ

فال سه‌شنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۲

همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه برترین‌ها صرفا جنبه سرگرمی دارد.

برای مطالعه فال امروز به صفحه «فال روزانه» مراجعه فرمایید

 

فال روز ۱۸ مهر برای متولدین فروردین

  مدتی است که احساس می‌‌کنید مانند سابق انرژی ندارید و روحیه‌تان را از دست داده‌اید. قبل از اینکه این شرایط، زمینه افسردگی شما را فراهم کند، با انجام کارهای دلخواه به آرامش برسید و روحیه پیدا کنید. اهل تفریح و خوش‌گذرانی هستید و اهمیت زیادی به کار نمی‌دهید. قبل از اینکه این روحیه شما را به دردسر بیندازد، زندگی را جدی بگیرید و در کنار تفریح، اهمیت بیشتری برای کار و تلاش قائل شوید. یکی از اطرافیان برای حل مشکلات شما آستین بالا می‌زند. محبت این دوست را به دیده منت بگذارید و به لطف کمک‌های ایشان، گرفتاری‌ها را از سر راه بردارید. روز حساسی را در پیش دارید و ممکن است رفتار و گفتار ناپسندی از شما سر بزند.  فرصتی مهیا می‌شود تا با انجام کارهای دلخواه، به لحاظ روحی آرامش پیدا کنید. از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و برای روزهای پرتلاش پیش رو آماده شوید. اطرافیان دخالت‌های بی‌جایی در زندگی شما دارند. اجازه ندهید این شرایط ادامه پیدا کند. در اولین فرصت دست اطرافیان را از زندگی خود کوتاه کنید و سکان زندگی خود را در اختیار بگیرید.

فال روز 18 مهر برای متولدین اردیبهشت

خطری شما را تهدید می‌کند و بهتر است که امروز در حد امکان منزل را ترک نکنید.  یکی از آشنایان پیشنهادی برای موفقیت و پیشرفت با شما درمیان می‌گذارد، این پیشنهاد را گوش کنید و مطمئن باشید انجام پیشنهاد این فرد زمینه موفقیت‌های بیشتر شما را فراهم خواهد کرد. اشتباهی در گذشته مرتکب شده‌اید و خاطره بد این اشتباه را دائم در ذهنتان مرور می‌کنید، این وضعیت به غیر از ناراحتی و افسردگی چیزی برای شما به دنبال نخواهد داشت، در نتیجه به جای اینکه دائم به این اشتباه فکر کنید، از آن درس بگیرید و به خاطر داشته باشید که انسان جایزالخطا است. فرصتی برای بهبود روابط کاری در پیش رو دارید، از این فرصت به بهترین شکل ممکن استفاده کنید و پیشرفت چشمگیری را در کار و تجارت خود تجربه نمایید. فرصتی دست می‌دهد تا تفریح و سرگرمی جدیدی را امتحان کنید، این فرصت را به فال نیک بگیرید و تا می‌توانید خوش بگذرانید. مدتی است که همسر یا عشق ‌زندگی‌تان از شما دوری می‌کند، اما امروز ورق بر می‌گردد و طعم عشق و محبت را خواهید چشید.

فال روز ۱۸ مهر برای متولدین خرداد

اهل انجام کارهای خیر و انسان‌دوستانه نیستید، اما ادامه این وضعیت اصلاً به صلاح شما نیست. اگر به دنبال آرامش قلبی می‌گردید، امروز زمان مناسبی است تا با شرکت در کارهای انسان‌دوستانه، به آرامش ذهنی و قلبی برسید. قصد انجام معامله بزرگی را دارید و این معامله امروز زمینه ناراحتی و نگرانی شما را به دنبال داشته است. نگران هستید که ضرر هنگفتی متحمل شوید. اما غم به دل خود راه ندهید و با خیال راحت این معامله را انجام دهید و مطمئن باشید که سود چشمگیری را روانه حساب‌‌های بانکیتان خواهید کرد. یکی از اطرافیان، دخالت‌های زیادی در کارهای شخصی شما می‌کند. اجازه ندهید این فرد بیشتر از این مزاحمتان باشد. دست وی را از کارهای شخصی خود کوتاه کنید و سکان زندگیتان را در اختیار بگیرید. عشقی غیرمنتظره در انتظار شماست و طعم شیرین عشق و محبت را تجربه خواهید کرد، اما این عشق دیری نمی‌پاید و آتش آن زودتر از چیزی که فکرش را بکنید خاکستر خواهد شد. شرایطی برای دستیابی به یکی از آرزوهای دیرینه‌تان پیدا می‌کنید. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و هر لحظه به آرزوهایتان نزدیکتر شوید. 

فال روز 18 مهر برای متولدین تیر

عینک بدبینی را کنار بگذارید و با نگاهی مثبت زندگی را در پیش بگیرید. فراموش کرده‌اید که انسان‌های موفق، اعتمادبه‌نفس سرشاری دارند و کارهای مهم زندگیتان را با نبود اعتماد‌به‌نفس انجام می‌دهید، این وضعیت گره‌ای بزرگ در کار شما انداخته و از موفقیت فاصله گرفته‌اید. امروز زمان مناسبی است که فکری به حال این شرایط بردارید و به خودتان قول بدهید که با اعتماد‌به‌نفس بیشتری زندگی را در پیش بگیرید. انسان عجولی هستید، اما اجازه ندهید این روحیه کارهای مالی و تجاری شما را به خطر بیندازد. میان شما و یکی از اعضای خانواده، امروز مشاجره‌ای در می‌گیرد. اجازه ندهید آتش این مشاجره بالا بگیرید و به هر قیمتی که شده غائله را ختم به خیر کنید.  فردی که خاطرش برای شما عزیز است قولی به شما داده، اما امروز مشخص می‌شود که توان وفای به عهد را ندارد و قادر به انجام این قول نیست. به این فرد سخت‌ نگیرید و بد قولی که در حق شما روا داشته را به روی ایشان نیاورید. صبح را با خستگی و کسالت شروع کرده‌اید، اما جایی برای نگرانی وجود ندارد چرا که با ادامه روز، انرژی بیشتری پیدا می‌کنید و شادی و نشاط، جایگزین خستگی و کسالت خواهد شد.  همسر یا عشق ‌زندگی‌تان امروز قصد دارد حسابی شما را غافلگیر کند. این رفتار از عشق و محبت ایشان به شما حکایت دارد. در نتیجه شما نیز محبت عشق ‌زندگی‌تان را بدون پاسخ نگذارید و در اولین فرصت این محبت را جبران کنید.

فال روز 18 مهر برای متولدین مرداد

مواظب سلامت وجود نازنین‌ خود نیستید و این قضیه باعث شده تا احساس خستگی و کسالت داشته باشید. ادامه این رویکرد به غیر از بیماری چیزی برای شما به دنبال ندارد. امروز به خودتان قول بدهید که بیشتر مواظب سلامتی خود باشید و فراموش نکنید که عقل سالم در بدن سالم است. گرفتاری مالی که حسابی شما را نگران کرده امروز حل خواهد شد. به خودتان قول بدهید از امروز با پس‌انداز و صرفه‌جویی به گونه‌ای زندگی کنید تا در آینده هرگز روی مشکلات مالی را نبینید.  دیدگاه مثبتی به زندگی داشته باشید و به فکر شکار فرصت‌ها باشید. مطمئن باشید با این دیدگاه دستاوردهای بیشتری پیدا می‌کنید.  توقع‌های بی‌جایی از عشق ‌زندگی‌تان نداشته باشید. در غیر این صورت ادامه این رفتار چیزی به غیر از دلخوری‌های بیشتر برای همسر یا عشق ‌زندگی‌تان به دنبال ندارد. سردرگم‌ هستید و احساس می‌کنید خلاقیت خود را از دست داده‌اید، اما به خودتان سخت‌ نگیرید و با کمی استراحت، روحیه بهتری پیدا کنید. اهمیتی به گذر زمان نمی‌دهید و این وضعیت باعث شده تا اطرافیان از شما جلو بیفتند و دستاورد کمی در زندگی داشته باشید. ادامه این رویکرد اصلاً به صلاح شما نیست و امروز تصمیم بگیرید که با وقت‌شناسی‌ و نظم، زندگی خود را دگرگون کنید.  احتمال ایجاد مشاجره‌ای میان شما و یکی از آشنایان بر سر چیزهای پیش‌پاافتاده وجود دارد. اجازه ندهید این مشاجره بالا بگیرد و به هر قیمتی که شده به صلاح و صفا برسید.

فال روز 18 مهر برای متولدین شهریور

روز بسیار پرکاری در پیش‌ رو دارید، اما غم به دل خود راه ندهید چرا که به رغم حجم زیاد کارها، انرژی سرشاری دارید و از انجام کارهای امروز خسته نخواهید شد. به سینه فردی که می‌خواهد از شما پول قرض کند، دست رد بزنید. در غیر این صورت هرگز روی پولی که امروز به این فرد می‌دهید را نخواهید دید. اعضای خانواده و فامیل خبری از شما ندارند و حسابی دلتنگتان شده‌اند، امروز فرصتی دست می‌دهد تا سری به آنها بزنید و با حضور در کنار اعضای فامیل لحظه‌های خوشی را تجربه کنید. عشقی یک‌طرفه‌ به محبوبی دارید و لحظه‌ای از فکر به دلدار غافل نمی‌شوید، اما این عشق سرانجامی ندارد و ادامه عشق یک‌طرفه چیزی به غیر از غم و تنهایی برای شما به دنبال نخواهد داشت. سودای انجام کار مهمی را در سر دارید و بر این باور هستید که از این کار سود و منفعت چشمگیری به جیب می‌زنید. امروز بهترین فرصت برای انجام این کار است و مطمئن باشید که از این کار ضرر نخواهید کرد. فردی عابد و سالک امروز از در نصیحت با شما وارد می‌شود و پندواندرزهای مهمی را با شما به اشتراک خواهد گذاشت. نصیحت‌های این فرد را آویزه گوش کنید و مطمئن باشید عمل به این نصیحت‌ها، موفقیت و پیشرفت شما را در آینده تضمین خواهد کرد. دشمنی دارید و این دشمن می‌خواهد امروز به هر ترتیب که شده رابطه شما و یکی از اطرافیان را خراب کند. اجازه چنین عمل شرورانه‌ای را به این فرد ندهید و حقش را کف دستش بگذارید.

فال روز 18 مهر برای متولدین مهر

امروز خنده و شادی از لب‌های شما محو نمی‌شود. این احساس را به اطرافیان منتقل کنید و لحظه‌های سرشار از شادکامی را در کنار اعضای منزل تجربه نمایید. به لحاظ مالی روز خوبی را در پیش‌ گرفته‌اید از جایی که حتی فکرش را نمی‌کنید پول چشمگیری روانه حساب‌های بانکیتان می‌شود. فردی از اطرافیان شما در بستر بیماری گرفتار شده و حالش امروز اصلا خوب نیست، در اولین فرصت به عیادت این فرد بروید و به ایشان اطمینان خاطر بدهید که لحظه‌‌ای از پرستاری و مراقبت وی دست نخواهید کشید. خاطره‌های خوش گذشته در ذهن شما تداعی شده و یاد ایام قدیم افتا‌ده‌اید، از این روحیه نهایت استفاده را ببرید و روز را با خوشی و شادکامی ادامه دهید. شرایطی مهیا می‌شود تا کار دشواری که مدت‌هاست انجام آن را به تعویق انداخته‌اید به سرانجام برسانید. خاطره‌های خوش گذشته در ذهن شما تداعی شده و امروز احساس می‌کنید که کودک‌ درونتان زنده شده است، این روحیه را به فال نیک بگیرید و با زنده‌کردن خاطره‌های خوش گذشته، روزی همراه با خوشی و شادی را تجربه کنید. از صبح که بیدار شده‌اید احساس می‌کنید که همسر یا عشق ‌زندگی‌تان به شما توجه نمی‌کند و مورد بی‌مهری ایشان قرارگرفته‌اید، اما این احساس کاملا اشتباه است و عشق ‌زندگی‌تان بیشتر از چیزی که فکرش را بکنید به شما علاقه دارد.

فال روز 18 مهر برای متولدین آبان

به لحاظ مالی روز خوبی را آغاز کرده‌اید و از جایی که حتی فکرش را نمی‌کنید، سود سرشاری روانه حساب‌های بانکی‌‌تان خواهد شد.  اطرافیان امروز حسابی هوای شما را دارند. محبت دوستان و آشنایان را پیش خودتان نگذارید و در اولین فرصت لطف دوستان را جبران کنید. احتمال مشاجره شما با فردی وجود دارد. اجازه ندهید آتش این مشاجره بالا بگیرد وبه هر قیمتی که شده غائله را ختم به خیر کنید. نقشه‌های زیادی برای انجام کار مهمی کشیده‌اید و بر این باور هستید که انجام این کار به لحاظ مالی و حرفه‌ای، شما را از هم‌قطارانتان جلو خواهد انداخت. امروز بهترین زمان برای اجرای این نقشه‌ها است. در نتیجه آستین بالا بزنید و با عزمی راسخ به فکر انجام این کار باشید. کارهای امروز بر وفق مرادتان پیش می‌رود. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و کار دشواری که مدت‌ها است انجام آن را به تعویق انداخته‌‌اید، امروز انجام دهید. همسر یا عشق ‌زندگی‌تان برنامه‌های زیادی برای شما ریخته تا امروز را به روزی عاشقانه و خاطره‌انگیز تبدیل کند.

فال روز 18 مهر برای متولدین آذر

بیش‌از‌حد کار می‌کنید و این وضعیت سلامت شما را به خطر انداخته است. کمی به خودتان استراحت دهید و مواظب سلامت وجود نازنینتان باشید. مشکلات مالی زیادی دارید، اما این مشکلات به پایان می‌رسد و پس از مدت‌ها پولی روانه حساب‌های بانکیتان می‌شود. از این اتفاق درس بگیرید و از امروز قسمتی از پول‌های خود را برای روز مبادا کنار بگذارید.   یکی از اطرافیان که احساس می‌کردید با شما دشمنی دارد، از در دوستی وارد خواهد شد. پیشنهاد دوستی این فرد را قبول کنید تا رفاقتی ماندگار میان شما برقرار شود. شایعه‌پراکنی را کنار بگذارید و به انسان قابل اطمینانی تبدیل شوید. در غیر این صورت کسی روی حرف‌های شما حساب باز نمی‌کند. یکی از اطرافیان با انجام کار نادرستی، زمینه ناراحتی شما را فراهم می‌کند. درباره این رفتار با وی صحبت کنید و دلیل کار ناشایستی که انجام داده را جویا شوید. همسر یا عشق زندگی‌تان همیشه به فکر شماست. با این حال مدتی است که از احوالتان غافل شده و مانند سابق به شما رسیدگی نمی‌کند. اجازه ندهید این شرایط زمینه دلخوری شما را فراهم کنید. مطمئن باشید نبود توجه همسر یا عشق‌ زندگی‌‍تان به شما، دلیلی برای بی‌مهری ایشان نیست. در چند روز آینده همسر یا عشق زندگی‌تان توجه بیشتری به شما می‌کند.

فال روز 18 مهر برای متولدین دی

انسان آرامی هستید و همیشه از حاشیه‌ها دوری می‌گیرید، این رویکرد امروز به کمک شما می‌آید و به رغم اینکه مشکلات زیادی در اطرافتان وجود دارد، آرامشِتان را حفظ خواهید کرد. هزینه‌ای هنگفت را برای تحصیل خود یا یکی از اطرافیان باید خرج کنید. جایی برای نگرانی وجود ندارد چرا که این فرد محبت شما را نادیده‌ نخواهد گرفت و در اولین فرصت آن را جبران می‌کند. قبل از اینکه رابطه شما و اهل منزل تیره‌وتار شود، توجه بیشتری به اعضای خانواده داشته باشید. مطمئن باشید لطفی که به اعضای خانواده می‌کنید بدون پاسخ باقی نمی‌ماند.  میان شما و یکی از همکاران یا همسایه‌ها امروز مشاجره‌ای ایجاد خواهد شد، به صلاح شما است که این مشکل را هرچه‌سریع‌تر ختم به خیر کنید و اجازه ندهید که این مشاجره به کینه شتری تبدیل شود. امروز فرصتی برای انجام کار دلخواه پیدا می‌کنید تا به لحاظ روحی به آرامش برسید و خودتان را برای روزهای آینده آماده کنید. مهمان‌ ناخوانده‌ای به دیدارتان می‌آید. به رغم اینکه انتظار مهمان را نداشته‌اید، از این مهمان حسابی پذیرایی کنید و به ایشان ثابت نمایید که انسان مهمان‌نوازی هستید. روزی همراه با عشق و محبت را در کنار همسر یا عشق ‌زندگی‌تان سپری می‌کنید. این شرایط را به فال نیک بگیرید و محبت خود را به عشق زندگی‌تان ثابت کنید.

فال روز 18 مهر برای متولدین بهمن

انسان نامنظم و شلوغی هستید. ادامه این وضعیت اصلاُ به صلاح شما نیست. یکی از دوستان نزدیک پیشنهاد وسوسه‌‌انگیزی را برای افزایش درآمد مطرح می‌کند، این پیشنهاد را جدی بگیرید و مطمئن باشید اجرای آن، سود چشمگیری روانه حساب‌های بانکیتان می‌کند.  کارهای زیادی در منزل پیش می‌آید. به صلاح شماست که این کارها را انجام دهید و امروز و فردا نکنید. امروز از خواب که بلند شده‌اید، دنیا را به رنگ عشق و محبت می‌بینید و احساس می‌کنید که از همیشه عاشق‌تر شده‌اید. این احساس را پیش خودتان نگذارید و در کنار همسر یا  عشق‌ زندگی‌تان شب‌و‌روزی عاشقانه را سپری کنید.  شرایطی مهیا می‌شود تا به انجام کار دلخواه مشغول شوید.  رابطه‌ای که با همسر یا عشق ‌زندگی‌تان دارید را سرشار از عشق و صفا کنید.

فال روز 18 مهر برای متولدین اسفند

عازم سفر هستید، اما به هر قیمتی که شده از این سفر صرف‌نظر کنید چرا که خطری مهلک جان نازنینتان را در این سفر تهدید می‌کند. با موقعیتی برای افزایش درآمد روبه‌رو خواهید شد. به صلاح شماست که بیشتر از همیشه به فکر شکار فرصت‌ها باشید و از این موقعیت نهایت استفاده را ببرید. به وضعیت محل‌کار یا منزل خود اهمیت نمی‌دهید و مدت زیادی است که دستی به سروروی خانه یا محل‌کار خود نکشیده‌اید، این وضعیت باعث ناراحتی اهل منزل یا همکاران شما در محل‌کار شده و اطرافیان بر این باور هستند که اهمیتی به محل‌کار یا زندگی خود نمی‌دهید. اجازه ندهید این وضعیت ادامه پیدا کند و در اولین فرصت فکری به حال بهبود شرایط منزل یا محل‌‌کار خود بردارید.  حرف دل خود را به زبان نمی‌آورید و این روحیه زمینه ناراحتی و دلخوری همسر یا  عشق‌ زندگی‌تان را فراهم کرده است، اجازه ندهید این رویکرد ادامه پیدا کند و از امروز به خودتان قول بدهید که عشق بی‌پایان خود را با گفتار و رفتار به عشق ‌زندگی‌تان ثابت نمایید.  پیشرفتی در کار انتظار شما را می‌کشد و با فرصت بسیار مهمی برای افزایش درآمد و شرایط کاری روبرو هستید. در اوقات فراغت به کار خلاقانه‌ای که علاقه‌ زیادی به آن دارید مشغول شوید. 

 
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج