adexo3
۱۳۶۱۷۰۶
۱۴۴۳
۱۴۴۳
پ

بارش باران در این استان‌ها ادامه دارد

سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: برای امروز بارش‌های پراکنده باران در سواحل دریای خزر و استان‌های قزوین، زنجان، قم، تهران و شمال سمنان پیش بینی می‌شود.

مهر نوشت: سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: برای امروز بارش‌های پراکنده باران در سواحل دریای خزر و استان‌های قزوین، زنجان، قم، تهران و شمال سمنان پیش بینی می‌شود.

سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: برای امروز بارش‌های پراکنده را در سواحل دریای خزر و استان‌های قزوین، زنجان قم، تهران و شمال سمنان پیش بینی می‌شود و روز شنبه در نوار شمالی و بخش‌هایی از شرق کشور و یکشنبه در شمال غرب و شمال کردستان بارش‌های پراکنده رخ می‌دهد.

همچنین امروز در شرق، جنوب شرق و مناطقی از مرکز کشور کاهش نسبی دما خواهیم داشت و دوشنبه سامانه بارشی جدید وارد کشور می‌شود.دریای خزر نیز امروز مواج است.

برای امروز در غرب کشور و نوار شرق کشور و روزهای شنبه و دوشنبه در نوار مرکزی، غرب و جنوب غرب وزش باد و گرد و خاک را داریم.

همچنین تهران امروز آسمانی ابری تا نیمه ابری دارد و در بعضی ساعات رگبار باران و وزش باد را تجربه می‌کند. بیشینه دمای امروز تهران ۲۲ درجه سانتیگراد بالای صفر گزارش شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج