۱۳۶۲۲۶۰
۱۵۳۰
۱۵۳۰
پ

نگرانی از تخریب روحانیت در کلاس‌ دانشگاه‌‌ها

سید محمد سعیدی با اشاره به لزوم تأثیرپذیری از محیط علمی دانشگاه، افزود: شما در جایی فعالیت می‌کنید که افراد دارای اندیشه، فکر و تخصص حضور دارند و باید اگر فکر و اندیشه و روش خوبی پیشنهاد شد از آن استقبال کنید.

ایسنا: سید محمد سعیدی با اشاره به لزوم تأثیرپذیری از محیط علمی دانشگاه، افزود: شما در جایی فعالیت می‌کنید که افراد دارای اندیشه، فکر و تخصص حضور دارند و باید اگر فکر و اندیشه و روش خوبی پیشنهاد شد از آن استقبال کنید.

تولیت حرم مطهر بانوی کرامت مهم‌ترین وظیفه نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه را گذاشتن تأثیر معنوی در محیط دانشگاه دانست و گفت: تأثیر معنوی به ظرفیت‌های خود افراد بستگی دارد و باید خود انسان مهذب باشد و یک سری محدودیت‌هایی را بر خود تحمیل کند تا بتواند تأثیر معنوی داشته باشد.

وی با بیان اینکه باید در دانشگاه مراقب نفوذ دشمن باشید، افزود: گاهی اوقات اخلاق از معنویت مهم‌تر است و تأثیر بیشتری بر مخاطب می‌گذارد؛ بنابراین باید در رعایت اخلاق و اخلاق‌مداری اهتمام ویژه داشته باشید.

سعیدی بر پرهیز از سخنرانی و ابراز نظرهای بی‌پرده و مکشوف در محیط دانشگاه، تأکید کرد و گفت: نباید جوری در محیط دانشگاه حرف زد که برخی بتوانند سوءاستفاده کنند؛ زیرا همیشه افراد مغرضی هستند که همواره به دنبال تخریب چهره روحانیت هستند.

 وی ادامه داد: برخی از جریان‌ها قسم‌خورده‌اند که آبروی روحانیت را ببرند؛ بنابراین باید مراقب این‌ها باشید و به وظایف خود عمل کنید تا خدا هم شما را یاری کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج