اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۶۲۶۹۴
۲۴۹۴
۲۴۹۴
پ

تصویری از پناه گرفتن سناتور آمریکایی در تل‌آویو

رهبر اکثریت سنای آمریکا که به همراه یک هیئت فراحزبی از سناتورهای ایالات متحده به فلسطین اشغالی سفر کرده‌ است، مجبور شدند در جریان حمله راکتی گردان‌های عزالدین القسام (شاخه نظامی حماس) به تل‌آویو در شامگاه یکشنبه، به سمت یک پناهگاه فرار کنند.

ایرنا: رهبر اکثریت سنای آمریکا که به همراه یک هیئت فراحزبی از سناتورهای ایالات متحده به فلسطین اشغالی سفر کرده‌ است، مجبور شدند در جریان حمله راکتی گردان‌های عزالدین القسام (شاخه نظامی حماس) به تل‌آویو در شامگاه یکشنبه، به سمت یک پناهگاه فرار کنند.

 به نقل از شبکه الحره، سناتور چاک شومر در صفحه توئیتر خود نوشت که در حمله راکتی روز یکشنبه حماس به تل آویو (از ترس حملات راکتی مقاومت) با هیئت همراه خود «با عجله به یک پناهگاه منتقل شدند».

تصویری از پناه گرفتن سناتور آمریکایی در تل‌آویو

سناتورهای جمهوری‌خواه میت رامنی از ایالت یوتا و بیل کسیدی از لوئیزیانا و همچنین سناتورهای دموکرات جکی روزن از نوادا و مارک کلی از آریزونا چاک شومر را در سفرش به فلسطین اشغالی همراهی کردند.

اسحاق هرتزوگ رئیس رژیم صهیونیستی صبح یک‌شنبه با این هیئت دو حزبی از سناتورهای ایالات متحده به سرپرستی چاک شومر دیدار کرده است.

گردان‌های عزالدین القسام شاخه نظامی جنبش حماس شامگاه یکشنبه در پاسخ به ادامه جنایات صهیونیست‌ها و کشتار مردم بی‌گناه غزه، تل آویو را هدف حملات راکتی سنگین خود قرار داد.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج