اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۶۳۰۵۴
۱۱۳۲
۱۱۳۲
پ

درخواست فرانسه از لبنان برای کنترل جنگ

وزیر امور خارجه فرانسه از مقامات لبنانی خواست تا از کشیده شدن این کشور به درگیری‌ها میان رژیم صهیونیستی و فلسطینیان جلوگیری کنند.

فارس: وزیر امور خارجه فرانسه از مقامات لبنانی خواست تا از کشیده شدن این کشور به درگیری‌ها میان رژیم صهیونیستی و فلسطینیان جلوگیری کنند.

درخواست فرانسه از لبنان برای کنترل جنگ

«کاترین کولونا» وزیر امور خارجه فرانسه روز دوشنبه درباره درگیری‌های اخیر در منطقه گفت زمان آن فرا رسیده که صدای خرد و مسئولیت حکمفرما شود.

وی  که در لبنان این سخنان را مطرح می‌کرد، در ادامه گفت: «پاریس از هیچ تلاشی برای جلوگیری از تشدید تنش دریغ نخواهد کرد».

وزیر امور خارجه فرانسه اضافه کرد: «اسرائیل این حق را دارد که از خود دفاع کند اما باید بر اساس قوانین بین‌المللی این کار را انجام داده و از هدف قرار دادن غیرنظامیان خودداری کند».

کولونا گفت: «مقامات لبنانی باید از کشاندن این کشور به درگیری‌های منطقه جلوگیری کنند». وی ادامه داد: «شرایط نگران کننده و خطرناک بوده و من از بیروت می‌خواهم که مسئولیت را برعهده گرفته و اوضاع را کنترل کند».

بر اساس گزارش‌ها،  فرانسه پیام‌هایی را از سوی ایالات متحده آمریکا به حزب‌الله درباره لزوم حفظ لبنان و مردم این کشور از تبدیل شدن به بخشی از درگیری میان رژیم صهیونیستی و حماس ارسال کرده است.

از شنبه گذشته و با آغاز حمله حماس به مواضع رژیم صهیونیستی و آغاز دور جدیدی از جنگ میان فلسطینیان و صهیونیست‌ها، ایالات متحده به جانبداری از صهیونیست‌ها پرداخته است.

پس از عملیات حماس، «لوید آستین» وزیر دفاع ایالات متحده آمریکا دستور استقرار تجهیزات و منابع بیشتر از جمله مهمات در اراضی اشغالی برای مقابله با فلسطینیان را داد. وی همچنین دستور استقرار یک ناو هواپیمابر ایالات متحده در شرق مدیترانه و افزایش جنگنده‌ها در منطقه را صادر کرده است.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج