۱۳۶۳۹۳۲
۱۱۲۳
۱۱۲۳
پ

وزیر دولت رئیسی، صدای روزنامه جنجالی را درآورد

در پی اتفاقات اخیر و افشای ماجرای احتکار خودرو از سوی خودروسازان به ویژه ایران‌خودرو، متولی این صنعت چهره واقعی خود را آشکار ساخت.

روزنامه جوان نوشت: در پی اتفاقات اخیر و افشای ماجرای احتکار خودرو از سوی خودروسازان به ویژه ایران‌خودرو، متولی این صنعت چهره واقعی خود را آشکار ساخت.

وزیر صمت که تا پیش از این از توقف توزیع رانت به خودروسازان و در ماه‌های اخیر مدام از تولید و واردات خودروهای برقی سخن می‌گفت، به یک باره تغییر موضع داد.

وزیر دولت رئیسی، صدای روزنامه جنجالی را درآورد

علی‌آبادی، وزیر صمت با زیر سؤال بردن شورای رقابت، موضوع افزایش دوباره قیمت خودرو را در سال جاری پیش کشید و در اثنای گزارش رسانه‌ها از تخلف آشکار خودروسازان، تعیین قیمت خودرو را در بازار آزاد یا از سوی وزارت صمت خواستار شد. خودروسازان نیز ضمن تکذیب این تخلفات تلاش کردند توپ عدم‌عرضه خودرو را به زمین سازمان استاندارد بیندازند تا اینکه روز گذشته خبر رسید خودروهای قدیمی ایران‌خودرو با نصب آنچه «آپشن‌های جدید» می‌نامند، با قیمت‌های نجومی به بازار عرضه خواهند شد، البته هنوز این خودروها در سامانه یکپارچه عرضه نشده است.

افکار عمومی این سؤال را مطرح می‌کنند که کجای دنیا اسم خودرو و قیمت آن با آپشن‌های من‌درآوردی خودروسازان تغییر می‌کند؟ مگر زمانی که کیفیت خودرو را مانند وزن، نوع و جنس فلز به‌کاررفته در بدنه خودرو کاهش دادند، قیمتش ارزان شد؟ با اتفاق جدیدی که در دورهمی خودروسازان، وزارت صمت و شورای رقابت رخ داده، تکلیف کسانی که وجه خود را تکمیل کرده و هنوز خودرویی تحویل نگرفته‌اند، همچنان در هاله‌ای از ابهام است، البته هنوز از آپشن‌های جدید نصب‌شده رونمایی نشده است. قطعاً تعریف نصب آپشن‌های جدید در ایران با سایر کشورها تفاوتی عمیق دارد و قابل مقایسه نیست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج