adexo3
۱۳۶۴۲۸۷
۵۸۳
۵۸۳
پ

امام جمعه قم: حضرت معصومه امامزاده انقلابی است

سعیدی، امام جمعه قم گفت: مواجهه ضعیف سران دولت‌های اسلامی و تاخیر سئوال برانگیزه آنان در تشکیل اجلاس سازمان همکاری‌های اسلامی و بیانیه‌های کم اثر موجب جرأت رژیم صهیونیستی شده است درحالی که امروز همه نقاط جهان شعار محوری مرگ بر اسرائیل را سر می‌دهند.

دیده‌بان: سیدمحمد سعیدی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه قم در مصلای قدس، با بیان اینکه پرداخت حقوق شرعیه بر گردن هر مسلمان است، اظهار کرد: این حقوق باید عزتمندانه، با نیت قریب و با افتخار انجام شود چراکه موجب رشد و بالندگی انسان می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه رعایت تقوا ابعاد مختلفی دارد، اظهار کرد: ما باید در ابعاد مختلف به ویژه بعد اقتصادی تقوا را رعایت کرده و مراقب دخل و خرج خود باشیم.

امام جمعه قم خاطرنشان کرد: در قرآن کریم همانطور که به تقوای الهی دعوت شده، تقوای از غیرخدا هم نهی شده است و این غیرخدا یعنی قدرت‌های ضدخدایی، انسان وقتی پایبند تقوای الهی باشد نسبت به دیگران ملاحظه‌ای نخواهد داشت و از قدرت‌های غیرخدایی نخواهد ترسید.

وی خاطرنشان کرد: زبان حال این روزهای مردان، زنان و کودکان بی‌گناه غزه خطاب به کسانی که نسبت به حوادث غزه بی‌تفاوت هستند این است که ای مسلمانان جهان، کشورهای اسلامی و گروه‌های فلسطینی که مشاهده می‌کنید که حماس برای مقاومت هزینه‌های سنگینی را متحمل شده است چرا در مقابل کودکانی که به خاک و خون کشیده می‌شوند به جهاد برنمی‌خیزید.

*استکبار جهانی از ذات گرگ صفت صهیونیستی رونمایی کردند

امام جمعه قم گفت: در این ایام مقامات جنایتکار آمریکایی و بی‌شرفان اروپایی با ورود خود به سرزمین‌های اشغالی و کمک‌های همه جانبه خود دست رژیم صهیونیستی را در جنایات کم سابقه باز گذاشتند و با وجود تمام از ذات گرگ صفت صهیونیست رونمایی کردند.

سعیدی تصریح کرد: اسرائیلی‌ها با کشتار مردم غزه می‌خواهند اراده مردم غزه را تضعیف کنند و قوای آنان را تحلیل ببرند اما مردم غزه با اعتماد به وعده خداوند متعال به مقاومت خود ادامه می‌دهند و صهیونیست‌ها و حامیان خائن آنان بدانند که به زودی جهان شاهد یک شکست بزرگ و نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود.

بنابر گزارش دیده بان ایران؛ سعیدی، امام جمعه قم گفت: مواجهه ضعیف سران دولت‌های اسلامی و تاخیر سئوال برانگیزه آنان در تشکیل اجلاس سازمان همکاری‌های اسلامی و بیانیه‌های کم اثر موجب جرأت رژیم صهیونیستی شده است درحالی که امروز همه نقاط جهان شعار محوری مرگ بر اسرائیل را سر می‌دهند.

سعیدی عنوان کرد: همانطور که امروز مردم در نقاط مختلف دنیا با مشت‌های گره کرده بر سر حامیان رژیم کودک‌کش فریاد بر می‌آوردند که مرگ بر آمریکا و شعار محوری دیگر این ایام هم مرگ بر اسرائیل است؛ باید به مردم مسلمان، مقاومت و مظلوم غزه سلام خدا را برسانیم که پرچم‌دار عزت و غیرت و طلایه‌داران نابودی صهیونیسم غاصب هستند.

وی با اشاره به مناسبت‌های هفته پیش‌رو عنوان کرد: حضرت معصومه(س) امامزاده‌ای انقلابی است که در سایه نظریه انسان 250 ساله تمام توان و تلاش خود را بکار گرفتند تا آن‌جایی که این دختر نمونه و تمدن ساز شد در مسیری که جدشان، پدرشان و برادرشان ترسیم کرده بودند حرکت کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج