adexo3
۱۳۶۵۳۱۶
۸۸۰
۸۸۰
پ

سامانه بارشی وارد کشور می‌شود

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از ورود سامانه بارشی به کشور طی فردا (۲ آبان‌ماه) و فعالیت آن تا پایان هفته جاری در ایران خبر داد.

ایسنا نوشت: رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از ورود سامانه بارشی به کشور طی فردا (۲ آبان‌ماه) و فعالیت آن تا پایان هفته جاری در ایران خبر داد.

صادق ضیاییان افزود: براساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی امروز (اول آبان ماه) در هرمزگان، جنوب استان‌های کرمان و سیستان و بلوچستان وزش باد و بارش پراکنده رخ می‌دهد.

وی در ادامه گفت: سه شنبه (۲ آبان‌ماه)به‌تدریج با ورود سامانه بارشی از غرب و شمال غرب کشور در شمال خوزستان و استان‌های ایلام، لرستان ، کرمانشاه، همدان، مرکزی ، قم ، البرز، تهران و برخی مناطق آذربایجان غربی رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان اضافه کرد: چهارشنبه (۳ آبان‌ماه) بارش در دامنه.های زاگرس واقع در نیمه شمالی خوزستان و استان‌های چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، اصفهان، خراسان جنوبی و جنوب خراسان رضوی ادامه خواهد داشت.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا افزود: با نفوذ جریانات شمالی به سواحل دریای خزر، در مناطقی از شمال غرب، سواحل شمالی، شمال خراسان شمالی و دامنه‌های جنوبی البرز واقع در قزوین، البرز و تهران نیز ابرناکی و بارش پراکنده همراه با وزش باد و کاهش موقتی دما رخ می‌دهد.

وی افزود: پنجشنبه (۴ آبان‌ماه) در زاگرس مرکزی، برخی نواحی شرق و جنوب کشور رگبار باران، گاهی وزش باد و رعد و برق ادامه خواهد داشت. جمعه (۵ آبان ماه) بارش در جنوب شرق کشور رخ خواهد داد و به‌تدریج سامانه بارشی از کشور خارج می‌شود.

ضیاییان افزود: طی سه روز آینده خلیج فارس مواج خواهد بود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهارکرد: آسمان تهران فردا (۲ آبان‌ماه) صاف تا قسمتی ابری، گاهی وزش باد، از بعد از ظهر افزایش باد و شب افزایش ابر با حداقل دمای ۱۶ و حداکثر دمای ۲۵ درجه سانتیگراد و طی چهارشنبه ‌(۳ آبان‌ماه) نیمه‌ابری، گاهی وزش باد شدید، در بعضی ساعت‌ها بارش پراکنده با احتمال رعد و برق با حداقل دمای ۱۶ و حداکثر دمای ۲۵ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان در پایان گفت: طی امروز و فردا (۱ و ۲ آبان ماه) اهواز با دمای ۳۵ و ۳۴ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و شهرکرد با دمای یک درجه سانتیگراد سردترین مراکز استان‌ کشور هستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج