adexo3
۱۳۶۵۸۵۲
۶۷۳
۶۷۳
پ

وضعیت یخبندان انتخابات از نگاه یک مسئول

یک عضو حزب کارگزاران معتقد است که عرصه فعالیت های سیاسی برای انتخابات در وضعیت یخبندان است؛ ما شاهد فعالیت خاصی نیستیم و فقط گاهی فعالیت‌هایی از ناحیه اصولگرایان دیده می‌شود اما جامعه به ویژه در شهرها و حوزه های انتخابیه بزرگ هنوز تب انتخابات ندارد.

اعتماد آنلاین: یک عضو حزب کارگزاران معتقد است که عرصه فعالیت های سیاسی برای انتخابات در وضعیت یخبندان است؛ ما شاهد فعالیت خاصی نیستیم و فقط گاهی فعالیت‌هایی از ناحیه اصولگرایان دیده می‌شود اما جامعه به ویژه در شهرها و حوزه های انتخابیه بزرگ هنوز تب انتخابات ندارد.

وضعیت یخبندان انتخابات از نگاه یک مسئول

عرصه فعالیت های سیاسی برای انتخابات در وضعیت «یخبندان» است؛ شاهد فعالیت خاصی نیستیم

با وجودی که تنها یک روز به پایان ثبت نام نامزدها زمان باقی است، فعالیت سیاسی برای انتخابات مجلس شورای اسلامی در کمترین سطح قرار دارد.

محمدعلی نمازی عضو حزب کارگزاران درباره فضای کم تحرک سیاسی برای انتخابات مجلس دوازدهم گفت: هرچند حدود 40 هزار نفر برای 290 کرسی مجلس شورای اسلامی ثبت نام کردند اما در بین ثبت نام کنندگان، چهره های شاخص خیلی کم هستند. همچنین هیچ علامتی نیز از آنکه بخواهد فیلترهای تأییدصلاحیت کمتر شود به چشم نمی خورد.

 بخش هایی از گفت و گوی نمازی را در ادامه می خوانید:

عرصه فعالیت های سیاسی برای انتخابات در وضعیت یخبندان است؛ ما شاهد فعالیت خاصی نیستیم و فقط گاهی فعالیت هایی از ناحیه اصولگرایان دیده می شود اما جامعه به ویژه در شهرها و حوزه های انتخابیه بزرگ هنوز تب انتخابات ندارد.

علامتی که نشانه غافلگیری در نتیجه انتخابات باشد مشاهده نمی‌کنم. اگر در مدت زمان باقی مانده پالس هایی به جامعه داده شود که خبری از سختگیری ها در روند بررسی صلاحیت ها نخواهد بود و چهره های شاخص تأیید صلاحیت می شوند؛ این شانس برای پرشور شدن انتخابات وجود دارد.

برخی شاید به تعداد افراد تأیید صلاحیت شده اشاره کنند و آن را نشانه باز بودن عرصه بدانند اما واقعیت آن است که افراد ناشناخته و گمنام نمی توانند تحرکی در فضای انتخاباتی ایجاد کنند. به عبارت دیگر تحرک انتخاباتی افراد ناشناخته نمی تواند مردم را متقاعد به حضور در پای صندوق های کند.

در مجموع نه تنها کاندیدای شاخصی در صحنه حضور ندارد بلکه نه از طرف حاکمیت و نه از طرف مردم علامتی برای پرشور شدن انتخابات مشاهده نمی شود.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج